۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۶۸۲۴۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فعالیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به دور از موازی کاری باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید فعالیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به دور از موازی کاری باشد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تنوع بسیاری در فعالیت‌های فرهنگی برای رفع آسیب‌های اجتماعی دارد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: اقداماتی که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه انجام می‌شود بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات عموم مردم تلاش کنیم، گفت: کسانی که برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم تمام تلاش خود را می‌کنند و سرمایه جوانی خود را می‌گذارند بسیار قابل احترام هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید فعالیت‌ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی به دور از موازی کاری باشد، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی تنوع بسیاری در فعالیت‌های فرهنگی برای رفع آسیب‌های اجتماعی دارد که این حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: باید به مسأله سلامت و بهداشت در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه شود و عمل به آموزه‌های طب سنتی نقش مهمی در تامین سلامت جامعه دارد.

وی ادامه داد: کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی آخرین حلقه از فعالیت‌های ضروری برای رسیدن به سبک زندگی ایرانی و اسلامی است./880/پ203/ب1

ارسال نظرات