۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۶۸۵۲۰
آیت الله طه محمدی:

تمام ماه های سال را همانند رمضان بدانیم

امام جمعه همدان گفت: باید سعی کنیم تمام ماه های سال را همانند رمضان بدانیم و دوری کردن از انجام گناه و توجه بیشتر به معنویات و اهل بیت و قرآن بتوانیم آن طور که باید بندگی خداوند را انجام دهیم.
نماز عید فطر در همدان نماز عید فطر در همدان نماز عید فطر در همدان نماز عید فطر در همدان نماز عید فطر در همدان نماز عید فطر در همدان نماز عید فطر در همدان نماز عید فطر در همدان نماز عید فطر در همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امروز در مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر که با حضور گسترده مردم دارالمومنین شهر همدان برگزار شد ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: حضور باشکوه مردم در این مجالس که قدرت خود را به نمایش می گذارند مهم ترین پاسخ به دشمنی های استکبار است.

وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز جماعت تصریح کرد: به برکت وجود مقام معظم رهبری و ولایت فقیه در کشور از نعمت برگزاری این مراسم ها برخوردار هستیم و باید شکر گزار این نعمت باشیم.

آیت الله طه محمدی ماه رمضان را ماه خودسازی عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان و در شب های قدر گناهان بندگان بخشیده شده است و را باید جشن پیروزی بر دشمن و شیطان نام نهاد.

وی افزود: از این رو باید سعی کنیم تمام ماه های سال را همانند رمضان بدانیم و با دوری کردن از انجام گناه و توجه بیشتر به معنویات و اهل بیت و قران بتوانیم آن طور که باید بندگی خداوند را انجام دهیم.

امام جمعه همدان حضور در این اجتماعات را به بمب اتم برای مقابله با دشمنان اسلام تشبیه کرد و گفت: مردم همدان با حضور در مصلی همدان که همانند نگینی زیبا در این شهر می درخشد سبب ذلت دشمنان شده اند.

وی به لزوم تکمیل مصلی اشاره کرد و افزود: از زمانی که حرت آیت الله نوری همدانی کلنگ احداث ساخت این مصلی را زدند هیچ گونه کمکی از سوی نهادهای  مختلف دریافت نشده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ادامه داد: امروز برای اتمام ساخت این مجموعه نیاز به همراهی و کمک مردم به هر اندازه که در توانشان است داریم.

وی دیگر پروژه های نیمه کار در همدان را نیز مشمول همین ماجرا دانست و گفت: دو پروژه مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) و جامعه الزهرا (س) خواهران نیز به دلیل نرسیدن کمک‌های دولتی و مردمی متاسفانه نیمه‌کاره باقی‌مانده‌ است./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات