۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۵۶۸۵۳۴
امام جمعه کرمان:

پیام عید فطر وحدت در جامعه اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که پیام عید فطر وحدت در جامعه اسلامی است، گفت: یکی از واجبات اسلام اتحاد است.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به پیام ماه رمضان و عید فطر به مردم، گفت: پیام اصلی ماه مبارک رمضان رعایت تقوا الهی و مبارزه با نفس است.

وی با بیان اینکه انسان مسلمان باید همیشه با هوای نفس خود مبارزه کند، افزود: فرد مسلمان با استفاده از ماه میهمانی خدا می تواند بعد از این ماه نیز در تمام مراحل زندگی خود مبارزه با نفس را در اولویت کارها قرار دهد.

امام جمعه کرمان با اشاره به سخنی از امام جعفر صادق(ع)، ایراد کرد: اعتقاد کامل به خداوند در تمام احوالات، ناظر دانستن او در برابر گفتارها و رفتارها و عدالت داشتن در کارها است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به عید سعید فطر و تبریک این روز، تصریح کرد: دو محور اساسی و اصلی در ماه رمضان توجه داشتن به قشر محروم جامعه و زکات به محرومان اشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به این که پیام دیگر عید فطر وحدت در جامعه اسلامی است، تاکید کرد: یکی از واجبات اسلام اتحاد و نماز عید فطر یک وحدت و اتحادش مشهود است./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات