۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۶۸۷۱۳
استاد دانشگاه:

مسؤولان ساده زیستی مرحوم احمدی را الگوی خود قرار دهند

حبیبی با بیان اینکه روش و منش مرحوم احمدی باید روش همه رجال انقلاب باشد، گقت: مسؤولان ساده زیستی ایشان را الگوی خود قرار دهند و در نهایت اخلاص به انقلاب توجه ویژه داشته باشند.
حبیبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نجفقلی حبیبی استاد دانشگاه، امروز در آیین بزرگداشت علمی و معرفتی مرحوم استاد احمد احمدی که در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه برگزار شد، گفت: مرحوم احمدی شخصیتی علمی و از شاگردان علامه طباطبایی بودند.

وی افزود: مرحوم احمدی بر اساس سبک علامه فشرده نویس بود از این رو آثار ایشان نیاز به بازگشایی دارد.

حبیبی با تاکید بر اینکه حوزه و دانشگاه باید از آثار و تالیفات مرحوم احمدی بهره‌مند شوند، ابراز کرد: محتوای کتاب‌های استاد احمدی از سوی خود ایشان به صورت عمیق مورد بررسی قرار می‌گرفت تا ابتدا خود آن مطالب را بفهمد.

استاد دانشگاه با بیان اینکه کتابهای استاد احمدی نیاز به شرح دارد، گفت: کتاب‌های این استاد بزرگ باید در فضای علمی و فرهنگی معرفی شود.

وی درباره خصوصیات اخلاقی مرحوم احمدی تصریح کرد: ما در مراسم ترحیم این استاد فقید شاهد حضور چهره‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و ... بودیم که همه نشان از اخلاق نیکوی ایشان دارد.

حبیبی در ادامه تاکید کرد: روش این استاد بزرگ باید روش همه رجال انقلاب باشد، ایشان فردی ساده زیست و بزرگ بود، مرحوم احمدی با نهایت اخلاص توجه ویژه‌ای به انقلاب داشت و ملاک ایشان انقلاب اسلامی بود./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات