۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۶۸۷۸۰
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

سخت ترین جهادها، جهاد با نفس است

آیت الله طه محمدی گفت: سخت ترین جهاد، جهاد با نفس است چرا که تا ما نتوانیم خودمان را بشناسیم نمی توانیم در جامعه اثرگذار باشیم و نه تنها رویشی نخواهیم داشته بلکه ریزش نیز می کنیم.
دیدار اعضا سازمان بسیج اساتید با آیت الله طه محمدی دیدار اعضا سازمان بسیج اساتید با آیت الله طه محمدی دیدار اعضا سازمان بسیج اساتید با آیت الله طه محمدی دیدار اعضا سازمان بسیج اساتید با آیت الله طه محمدی دیدار اعضا سازمان بسیج اساتید با آیت الله طه محمدی دیدار اعضا سازمان بسیج اساتید با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان عصر امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج اساتید با اشاره به وظایف سازمان بسیج اساتید گفت: سازمان بسیج باید این حقیقت را پیگیری کند که در درجه اول به خود سازی نیروهای خودی و ساخت بسیجی تمام عیار بپردازد و سپس به تربیت دیگران مشغول شود.

وی حضور بیش از هزار استاد عضو بسیج اساتید را فرصتی عالی برای تربیت افراد دانست و ابراز کرد: اساتید بسیجی به دلیل جایگاه علمی که دارا هستند با اعضا و قشرهای دیگر تفاوت دارند و آن تفاوت در نحوه دعوت به خود سازی است.

امام جمعه همدان افزود: خیلی از این افراد می توانند دانشجویان و خانواده های خود را آموزش دهند و با قدرت خود فلسفه بسیج را در جامعه تکثیر دهند.

وی رفع مشکلات در جامعه را امری واجب عنوان کرد و گفت: اگر هر کسی در حوزه تخصصی خود با انگیزه عمل کند و درد دین را داشته باشد مشکلات موجود از بین خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: فردی که درد دین داشته باشد نمی تواند در مقابل کاستی ها ساکت باشد و با عمل جهادی بسیاری از مشکلات را بر طرف می کند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی از افراد دارای تخصص از تعهد لازم بهره مند نیستند و یا بالعکس و این سازمان بسیج است که می تواند این دو را در کنار هم در مردم ایجاد کند.

آیت الله طه محمدی متوسل شدن به اهل بیت و قرآن را از امور اصلی در بسیج دانست و گفت: با الهام گرفتن از سیره نورانی اهل بیت اول خودمان را بسازیم و بعد از آن به آموزش دیگران بپردازیم.

وی ادامه داد: سخت ترین جهاد، جهاد با نفس است چرا که تا ما نتوانیم خودمان را بشناسیم نمی توانیم در جامعه اثر گذار باشیم و به بیان دیگر نه تنها رویشی نخواهیم داشته بلکه ریزش نیز می کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به سالروز شهادت شهید چمران اشاره کرد و گفت: شهید چمران استاد ساخته شده ای بود که باید شخصیت ایشان را اساتید ما به عنوان الگو قرار دهند و به درستی این روز را روز بسیج اساتید نامگذاری کرده اند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات