۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۶۸۸۴۸
مدیر حوزه علمیه لرستان:

گره مشکلات با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی باز می شود

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: رهبری بارها الگوی مدیریتی صحیح را گوشزد کرده اند و عمل به فرمایشات رهبری در سایه مدیریت جهادی و روحیه انقلابی رفع کننده مشکلات اقتصادی است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به الگوی مدیریت سیاسی، اقتصادی و انقلابی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: اگر به فرمایشات رهبری عمل کنیم و مدیریت انقلابی داشته باشیم در هر زمینه ای، کارها به خوبی پیش می رود.

وی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه خواند و افزود: عمل به فرمایشات رهبری موجب رفع مشکلات کشور در زمینه های مختلف شده و به رونق بخشی اقتصاد کمک می کند.

پیروی از الگوی مدیریتی رهبری سبب رفع مشکلات کشور می شود

حجت الاسلام میناپور اظهار داشت: پیروی از الگوی مدیرتی رهبر معظم انقلاب سبب می شود در هر زمینه ای مدیریتی شجاع همراه با تخصص و تعهد صورت گیرد.

وی در ادامه به وجود ظرفیت های داخلی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: کشور ما از نظر منابع خدادادی، نیروی انسانی خلاق و جوان، ظرفیت های خدادادی در بخش اقتصادی و صنعتی دارای سرمایه های ارزشمندی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

مدیر حوزه علمیه لرستان یادآور شد: تجربه ثابت کرده است که هر زمانی به فرمایشات رهبری گوش کرده و عمل شده است، با مدیریت انقلابی موفق بوده ایم و موفقیت در عرصه دفاعی و صنعتی از جمله این موفقیت ها است که دنیا را به تعجب واداشتیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بیان با عمل تفاوت فراوانی دارد، اظهار داشت: مسؤولان و مدیران ما باید در مقام عمل و به دور از شعار به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب عمل کنند.

حجت الاسلام میناپور به مشکلات اقتصادی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: گره اقتصادی ما کور نیست و راه حل این مشکل مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و ایثار و فداکاری است.

وی با یادآوری به اینکه رهبری الگوی مدیریتی را در بعد نظامی، دفاعی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی بارها گوشزد کردند، عنوان داشت: پیروی از این الگوهای مدیریتی سبب رفع هر مشکلی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان تأکید کرد: در رفع مشکلات کشور نباید زاویه داشته باشیم و با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مقام عمل و انجام وظیفه خود مشکلات کشور را در عرصه های مختلف برطرف سازیم./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات