۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۶۸۸۵۲
رییس اداره امور قرآنی خراسان شمالی خبر داد؛

شرکت هزار قرآن‌آموز در مسابقات قرآن خراسان شمالی

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از شرکت افزون بر هزار نفر در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان خبر داد.
مسابقات قرآن

حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا، رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان از سی و یکم خرداد در هشت شهرستان خراسان شمالی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به شرکت افزون بر هزار قرآن آموز در این رقابت قرآنی، افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در مرحله شهرستانی در دو بخش حفظ و قرائت و آواها و نغمات دینی و قرآنی در استان رقابت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام صالحی نیا اضافه کرد: این مسابقات سی و یکم خردادماه در شهرستان مانه و سملقان و اسفراین، هفتم تیرماه شیروان و فاروج، دهم تیرماه گرمه و جاجرم و چهاردهم تیر هم در شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان مرحله شهرستانی این مسابقات در رشته‌های مختلف به مرحله استانی راه می‌یابند، خاطرنشان کرد: مرحله استانی چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی بیستم تیرماه برگزار شده و مرحله کشوری آن هم شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی نیا اظهار کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و رقابت در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش ویژه بزرگ‌سالان به‌صورت مجزا برای خواهران و برادران برگزار می‌شود./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات