۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۶۸۹۱۸
معاون آموزش مؤسسه روایت سیره شهدا:

پانزدهمین دوره آموزش روایتگری برگزار می شود

معاون آموزش مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: پانزدهمین دوره آموزش روایتگری (یادبود روحانی مجاهد شهید آیت الله سید اسدالله مدنی) ویژه طلاب حوزه علمیه برگزار می شود.
روایتگری

حجت الاسلام علی یزدی معاون آموزش مؤسسه روایت سیره شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری پانزدهمین دوره آموزش روایتگری (یادبود روحانی مجاهد شهید آیت الله سید اسدالله مدنی) ویژه طلاب حوزه علمیه خبر داد.

وی با بیان این که ثبت نام پانزدهمین دوره آموزش روایتگری از 28 خردادماه آغاز شده است، گفت: طلاب علاقه مند می توانند تا 14 تیرماه در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

حجت الاسلام یزدی به شیوه ثبت نام در پانزدهمین دوره آموزش روایتگری اشاره کرد و افزود: طلاب علاقه مند می توانند به صورت حضوری در مؤسسه روایت سیره شهدا و غیر حضوری از طریق پایگاه اطلاع رسانی اعزام راویان روحانی به آدرس www.ravianerohani.ir اقدام به ثبت نام کنند.

معاون آموزش مؤسسه روایت سیره شهدا شرط ثبت نام و حضور در پانزدهمین دوره آموزش روایتگری را اتمام پایه هفت حوزه علمیه ذکر کرد.

وی بیان کرد: قطعا طلابی که از توانایی های تبلیغی برخوردار باشند شانس بیشتری برای موفقیت در آزمون مصاحبه پانزدهمین دوره آموزش روایتگری را دارا خواهند بود.

حجت الاسلام یزدی 9 تیرماه را زمان آغاز مصاحبه اعلام کرد و  احکام  و مسائل شرعی مبتلابه، آشنایی با آثار و نظرات امامین انقلاب (کتاب ولایت فقیه - کتاب انسان 250 ساله)، مسائل سیاسی روز و آشنایی با دفاع مقدس (شهدای شاخص- شهدای روحانی- عملیات‌ها و یادمان‌ها - کتب دفاع مقدس و ...) را از موارد مصاحبه برشمرد.

معاون آموزش مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: آزمون مرحله غیرحضوری دوره نیز چهارشنبه 24 مرداد ساعت 11 در مؤسسه روایت سیره شهدا برگزار می شود.

وی در پایان اظهار داشت:‌ مؤسسه روایت سیره شهدا در هفده سال فعالیت، خود را ملزم کرده که از دانش پژوهان و طلابی که در برنامه ها و دوره های آموزشی مؤسسه شرکت کرده اند و این دوره ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند در برنامه ها و موارد خواسته شده از مؤسسه به عنوان راوی بهره ببرد./927/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات