۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۵۶۹۰۳۴
سردار سپهر:

دشمن به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی است

سردار سپهر گفت: دشمن به دنبال تغییر و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است و تنها را مقابله با این حیله عمل به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی در برابر استکبار است.
محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان سردار محمدحسین سپهر جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان که در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز پس از 40 سال ایستادگی و تحمل مشکلات آماده می شویم تا وارد مرحله مهمی از تاریخ که جامعه و تمدن اسلامی را می سازد شویم.

وی با اشاره به پیروزی جبهه اسلام در دفاع مقدس بیان کرد: از آن جایی که رزمندگان ما برای جهاد در راه خدا و برپایی حکومت اسلامی در جهان وارد عرصه شدند پیروزی نصیب ما شد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افزود: ان شاءالله به وسیله این نیروهای مقتدر و رهبری مقام معظم رهبری بزودی با شکست دشمن در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

وی به دشمنی های استکبار علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: هر یک از فتنه‌های 40 سال گذشته هر کدام را می توان انفجار نور نامید چرا که در هم شکستن طاغوت و نابودی دشمنان نتیجه اش درخشش نور در جهان می باشد.

سردار سپهر پیروزی انقلاب را انفجار نور نامید و تصریح کرد: وجود نور به معنای حضور خداوند است و در مکانی که خداوند وجود دارد پیروزی نیز همراه اراده الهی و شکست هم همراه دشمن خواهد بود.

وی شکست های عربستان در منطقه را نشانه قدرت اسلام دانست و گفت: هیچ کس باور نمی‌کرد عربستان که حمایت استکبار جهانی و کشورهای خائن عربی را به همراه دارد در جنگ با مردم مستضعف یمن متحمل شکست شود.

سردار سپهر خاطر نشان کرد: اگر عربستان انتظار چنین نتیجه‌ای را داشت هیچ گاه دست به حمله نمی‌زند  و این اشتباه راهبردی را مرتکب نمی شد.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افزود: این که این کشور وابسته به صهیونیست جهانی است و به امید پیروزی در جنگ با آنها هم پیمان شده است نشان از حماقت دشمنان اسلام دارد.

وی در پایان تاکید کرد: دشمن به دنبال تغییر و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است و تنها را مقابله با این حیله عمل به فرامین و رهنمود های مقام معظم رهبری و ایستادگی در برابر استکبار است./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات