۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۵۶۹۲۰۲
سه شنبه ۵ تیر؛

نشست "فلسطین و دفاع از مظلوم" در خبرگزاری رسا برگزار می شود

دومین نشست از نشست های تمدن اسلامی؛ راهبرد مقاومت با موضوع "فلسطین و دفاع از مظلوم" با حضور حجت الاسلام والمسلمین زمانی و ناصر ابوشریف در خبرگزاری رسا برگزار می شود.
نشست فلسطین و دفاع از مظلوم نشست فلسطین و دفاع از مظلوم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره فلسطین را نخستین موضوع جهان اسلام عنوان و بارها بر بیداری امت اسلام و یاری مسلمانان مظلوم فلسطین تأکید کردند.

در طول سال های اخیر دشمنان اسلام با راهبرد جنگ های نیابتی سعی در مشغول کردن مسلمانان به یکدیگر داشتند تا آرمان بلند انقلاب و امت اسلام مبنی بر نابودی و محو رژیم غاصب صهیونیستی از عرصه گیتی فراموش شود اما با رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و مجاهدت جبهه مقاومت شاهد شکست دشمن در عرصه جنگ نیابتی و به فراموشی سپردن آرمان فلسطین بودیم.

با توجه به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم غاصب و سفارت آمریکا به بیت المقدس، خبرگزاری رسا در سلسه نشست هایی به بررسی راهبرد مقاومت در مواجهه با صهیونیست ها و استکبار جهانی برای احقاق حقوق مسلمین می پردازد.

بر همین اساس، دومین نشست از سلسه نشست های علمی تمدن اسلامی؛ راهبرد مقاومت با موضوع " فلسطین و دفاع از مظلوم" با حضور کارشناسان حوزوی سه شنبه 5 تیر در خبرگزاری رسا برگزار می شود.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی مسؤول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران حضور پیدا می کنند.

نشست " فلسطین و دفاع از مظلوم" سه شنبه  ساعت 18 در سالن کنفرانس خبرگزاری رسا واقع در خیابان شهید صدوقی، کوچه 39 پلاک 11 برگزار می شود./1323/

ارسال نظرات