۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۶۹۳۱۹
آیت الله موسوی جزایری:

هدف اصلی وهابیت سم پاشی علیه تشیع و نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وهابیت به صورت وسیع و گسترده در شبکه های ماهواره ای در حال فعالیت است و تنها یک هدف مشترک دارند و آن هم سم پاشی علیه تشیع و تهاجم علیه نظام اسلامی است.
حضور آیت الله موسوی جزایری در همایش تجلیل از خادمان قرآنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در دیدار طلاب و مبلغان خواهر حوزه علمیه اهواز با تأکید بر این که در زمینه تبلیغ علیه تشیع شیاطین در حال توسعه و برنامه ریزی بیشتر هستند، اظهار داشت: در زمینه تبلیغ تشیع و اسلام باید همچون دشمنان پیشرفت کنیم و با برنامه ریزی بیشتر جلوی حرکت دشمنان را بگیریم.

امام جمعه اهواز با تأکید بر این که دشمنان شبانه روزی در حال برنامه ریزی و سرمایه گذاری هستند، ابراز داشت: ما هم همچون دشمنان باید به کارهایمان توسعه بدهیم و برنامه ریزی دقیق بکنیم تا بتوانیم جلودار اهداف شوم آنها باشیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ما مدیون امام زمان(عج)، پیامبر(ص) و شهدا هستیم، بیان داشت: نباید بگذاریم دشمنان به فعالیت های خودشان ادامه دهند و باید فعالیت های مسموم آنها را متوقف کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که استراتژی جدید وهابیت تمرکز بر روی زنان است، اظهار داشت: وهابیت سیاست هجومی خود را به سمت زنان برده و از طریق خانواده به دنبال ترویج فرقه ضاله وهابیت هستند که این مسأله خطرناک است و نباید به سادگی از آن گذشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ورود وهابیت به حوزه زنان را زنگ خطری برای جامعه دانست و گفت: نسبت به این مسأله باید هوشیار باشیم و در این زمینه طلاب و مبلغان خواهر باید در این زمینه کمک و در برابر هجمه های وهابیت علیه زنان مقابله کنند.

وی با تأکید بر این که افراد آلوده به افکار وهابیت باید شناسایی شوند، ابراز داشت: این افراد باید هدایت و آگاه شوند؛ هدف آزار و اذیت آنها نیست بلکه این افراد باید شناسایی شوند و مورد هدایت قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه سخنانش خواستار برگزاری دوره های تبلیغی و تخصصی نقد وهابیت شد و گفت: متولی این دوره ها باید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم باشد و با برنامه ریزی دقیق و جامع دوره های منظمی برای مقابله با افکار وهابیت برگزار کنند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فعالیت وسیع وهابیت در شبکه های ماهواره ای، ابراز داشت: وهابیت به صورت وسیع و گسترده در شبکه های ماهواره ای در حال فعالیت است و تنها یک هدف مشترک دارند و آن هم سم پاشی علیه تشیع و تهاجم علیه نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اشتراک زبانی خوزستان با برخی از کشورها، بیان داشت: به دلیل زبان مشترک با برخی کشورها خوزستان بیشتر درگیر مسأله وهابیت شده است و یکی از اهداف آنها متلاشی کردن خوزستان و ضربه زدن به نظام است؛ چراکه خوزستان استان زرخیر و مملو از ذخایر است./9461/پ203/ب1

ارسال نظرات