۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۶۹۶۰۴
آیت الله موسوی جزایری:

امام جمعه و حوزه علمیه باید در کنار مردم باشند

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که امام جمعه و حوزه های علمیه باید در کنار مردم باشند، گفت: به دنبال حضور بیشتر در مناطق محروم به ویژه ملاشیه هستیم و مردم این منطقه را تنها نخواهیم گذاشت.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان عصر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات منطقه ملاشیه که با حضور استاندار خوزستان و برخی از مسؤولان دولتی و امنیتی برگزار شد، با تأکید بر این که امام جمعه و حوزه های علمیه باید در کنار مردم باشند، ابراز داشت: به دنبال حضور بیشتر در مناطق محروم به ویژه ملاشیه هستیم و مردم این منطقه را تنها نخواهیم گذاشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در مناطقی همچون ملاشیه ضروری است، اظهار داشت: باید بتوانیم در این مناطق سالن های فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال جوانان ایجاد کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این به امید خدا تا چند روز آینده برای منطقه ملاشیه امام جمعه منصوب خواهیم کرد، ابراز داشت: نصب امام جمعه در منطقه ملاشیه می تواند بسیاری از مشکلات این منطقه را حل کند.

در ادامه این نشست شریعتی، استاندار خوزستان با بیان این که فعالیت های زیرساختی در منطقه ملاشیه همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسوولان برای رفع مشکلات این منطقه مصمم هستند و امیدواریم که چهره محرومیت به زودی از این منطقه زدوده شود.

استاندار خوزستان با تأکید بر این ایجاد اشتغال در مناطق محروم بسیار مهم و ضروری است، اظهار داشت: در حال تکمیل بازارچه های اشتغال زایی در این منطقه هستیم که این کار می تواند بخشی از بیکاری جوانان را حل کند.

کتانباف، شهردار اهواز نیز در ادامه این نشست با تأکید بر این که ایجاد اشتغال و رفع بیکاری مهم ترین عامل برای محرومیت زدایی منطقه ملاشیه است، ابراز داشت: در حال اصلاح شبکه های آبی و فاضلابی این مناطق هستیم و این وظیفه شهرداری است که نیازهای شهر و شهروندان را تأمین کند.

در ادامه این نشست نیز هاتف، جانشین قرارگاه حضرت اباالفضل(ع) اهواز با تأکید بر این که ایجاد امام جمعه در منطقه ملاشیه بسیار کارساز است، بیان داشت: امام جمعه در این مناطق نباید دست خالی باشد و باید با تمام توان از امام جمعه حمایت کنیم تا بتوانیم محرومیت را از این منطقه دور کنیم.

وی با بیان این که کار فرهنگی بسیار هزینه بر است، تأکید کرد: هزینه کارهای فرهنگی زیاد است و در کوتاه مدت به چشم نمی آید و نتیجه در دراز مدت مشخص می شود./9461/د103/ب1

ارسال نظرات