۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۶۹۶۰۵

سفر معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به خوزستان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به خوزستان سفر کرد.
سفر حجت الاسلام روستا آزاد به خوزستان سفر حجت الاسلام روستا آزاد به خوزستان سفر حجت الاسلام روستا آزاد به خوزستان سفر حجت الاسلام روستا آزاد به خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی و حجت الاسلام سلیمانی بهبهانی رییس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای بررسی مشکلات فرهنگی و بازدید از ظرفیت های تبلیغی خوزستان به مدت 4 روز به این استان سفر کردند.

حجت الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در روز اول سفر خود به شهرستان اندیکا سفر کرد و از حوزه علمیه امام رضا(ع) و پروژه های خانه عالم و مساجد این شهرستان و با امام جمعه اندیکا نیز دیدار و درباره مسائل مهم فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان گفت و گو کرد.

وی همچنین در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه امام رضا(ع) اندیکا حضور یافت و در سخنانی، به جایگاه انسان در قرآن و اسلام اشاره کرد، اظهار داشت: از نظر قرآن و اسلام، انسان باید در خدمت خداوند متعال باشد یعنی این که همه کارهای انسان باید برای کسب رضایت خداوند متعال باشد و هدف دیگری را دنبال نکند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر این در همه فعالیت ها باید خداوند متعال را در نظر بگیریم، ابراز داشت: متاسفانه در جامعه امروزی بسیاری از کارها برای خداوند متعال نیست و بیشتر جنبه خودنمایی دارند.

پس از حضور در شهرستان اندیکا، حجت الاسلام روستا آزاد این شهرستان را ترک و به شهر مسجد سلیمان سفر کرد.

حجت الاسلام روستا آزاد در مسجد سلیمان نیز با حجت الاسلام امینی امام جمعه این شهرستان دیدار و درباره مسائل مختلف فرهنگی و تبلیغی در مسجد سلیمان گفت و گو کرد.

دومین سفر معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به خوزستان به اهواز اختصاص داشت و حجت الاسلام روستا آزاد در اهواز با در زیارت عاشورا کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان شرکت کرد و پس از آن با حجت الاسلام بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

در ادامه حجت الاسلام روستا آزاد با مدیران مؤسسات فرهنگی در اهواز دیدار و گفت و گو کرد./۹۴۶۱/پ204/ب1

ارسال نظرات