۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۶۹۶۸۷
آیت‌الله صدیقی:

مسؤولان با ناکارآمدی خود نباید مردم را ناامید کنند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسؤولان با ناکارآمدی خود نباید مردم را ناامید کنند، گفت: تبعیت از رهبر معظم انقلاب به عنوان عصاره و یادگار همه شخصیت‌های انقلاب تنها راهکار برای نجات از مشکلات است.
 آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، چهارشنبه شب به مناسبت شهادت مظلومانه شهید بهشتی در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب انبیای الهی و اولیای الهی بود که توسط امام راحل محقق شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی معجزه دین بود که حضور مردم به پیروزی رسید خون‌های بسیاری در این راه ریخته شد تا درخت انقلاب آبیاری و بارور شود.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی بود، ابراز کرد: انقلاب اسلامی شرق و غرب را بیدار و وحشت زده کرد از این رو با توطئه‌های متفاوت اقدام به براندازی نظام و نابودی انقلاب کردند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمنان برای آنکه انقلاب را از نطفه خفه کنند دست به ترور شخصیت‌ها و مهره‌های اصلی انقلاب زدند و شهید بهشتی یکی از آن شخصیت‌های برجسته انقلابی بودند که به دست منافقان به شهادت رسیدند.

وی شهید بهشتی را مدیری حکیم و مدبری با سواد دانست و اظهار داشت: ایشان فقیهی تمام عیار و آگاه به مسائل روز جهان بود؛ شهید بهشتی هرگز در مقابل دشمنان منفعلانه برخورد نمی‌کرد؛ او شخصیتی بی نظیر بود.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه، تاکید کرد: شهید بهشتی معتقد بودند که ولایت فقیه نائب عام امام زمان(عج) در عصر غیبت است برای همین متواضعانه در برابر امر امام تسلیم بود.

امام جمعه موقت تهران شهید بهشتی را از نظر مظلومیت شبیه به امام علی(ع) دانست و گفت: قبل از شهادت این شهید بزرگوار دشمنان شخصیت ایشان را شهید کردند بر همین اساس خداوند با خون این شهید حقانیتش را بر همگان ثابت کرد.

وی افزود: امروز مسؤولان با ناکارآمدی خود نباید مردم را ناامید کنند که باعث شود خون افرادی شبیه به شهید بهشتی‌ها بر زمین ریخته شود امروز رهبر معظم انقلاب عصاره و یادگار همه شخصیت‌های انقلاب است از این رو در تبعیت از ایشان باید تلاشی مجدانه صورت بپذیرد.

آیت‌الله صدیقی با تاکید بر اینکه شهید بهشتی ابتکارات فراوانی را در دستگاه قضا ابداع کرد، اظهار داشت: ایشان عادل‌ترین و بهترین افراد را در راس دستگاه قضاوت قرای می‌داد تا عدالت در جامعه اجرا شود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات