۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۶۹۶۸۸
با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

نشست هماهنگی بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد برگزار شد

نشست هماهنگی بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
طرح تقویت مبانی اعتقادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست هماهنگی بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

در این نشست معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیران اجرایی استان، مسؤولان فرهنگی، مسؤولان بسیج و هیأتهای مذهبی و روحانیان استان در مورد بایدها و نبایدهای طرح تقویت با هم مشورت کردند و اجرای این طرح در استان را یکی از اقدامات فرهنگی شاخص در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن و در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی دانستند.

حسین گنجی، مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در این نشست خاطرنشان کرد: این طرح شناسنامه دار است و هر ساله با تأکید و پیگیری های رهبر معظم انقلاب از سوی حجت الاسلام والمسلمین نکونام در شهرکرد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تا کنون بیست و چهار دوره این طرح برگزار شده است، تصریح کرد: بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی امسال به میزبانی شهرکرد و با حضور اندیشمندان دینی از 23 تیرماه به مدت 25 روز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

گنجی با اشاره به اینکه 12 اندیشمند دینی و چهره شاخص کشوری در بازه های مختلف در مرکز استان برای سخنرانی در این طرح حضور پیدا خواهند کرد، افزود: بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی امسال با عنوان «انقلابی گری؛ بایدها و نبایدها» برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه طرح امسال در نحوه اجرا با سالهای گذشته تفاوت چشمگیری دارد، گفت: امسال طرح به صورت آموزشی و کارگاهی ویژه مخاطبان خاص و با موضوعات از قبل مشخص شده برگزار می شود.

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با اشاره به جامعه هدف دوره امسال خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان، دانشگاهیان و جامعه دانشگاهی، فعالان فرهنگی، هیأتهای مذهبی و تشکلهای دینی، اقشار مختلف بسیج، قضات و وکلا و کارکنان دفاتر رسمی، جامعه پزشکی، کارکنان ادارات اجرایی استان جامعه مخاطب دوره امسال هستند که ان شاءالله از مطالب مطرح شده در این دوره نهایت استفاده را خواهند برد.

این مقام مسؤول همچنین با تشریح مهمترین موضوعات نشستهای طرح تقویت مبانی اعتقادی امسال حول محوریت انقلابی گری ابراز کرد: ضرورت باورهای اعتقادی، استکبارستیزی، انسجام و اتحاد دینی، ضرورت نگاه به توان داخلی، تلاش برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، ضرورت بیان مبانی خانواده های مهدوی، خدمت صادقانه بی منت، کسب رزق حلال و نقش آن در اقتصاد جامعه، مهرورزی و دوستی و تقویت روحیه اخلاق و شکرگزاری در جامعه از بایدهای انقلابی گری هستند که ان شاءالله با حضور عالمان دینی مطرح خواهند شد./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات