۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۶۹۶۸۹
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

باورمند کردن مردم مهمترین هدف برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اجرای برنامه های طرح تقویت مبانی اعتقادی در راستای باورمند کردن مردم است، گفت: نمی توانیم ادعا کنیم که این طرح تنهاترین راه برای تقویت باورهای وجودی مردم است اما به جرأت می توان گفت یکی از بهترین راه ها است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست هماهنگی بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی که با حضور مسؤولان و مدیران اجرایی به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تشریح راه امام خمینی(ره) و اهداف شهدا اظهار کرد: امام و شهدا رفتند تا باورمندی در زندگی ما قوت بگیرد و تحت هیچ شرایطی از باورهایمان دست برنداریم.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه هرچه قدر باور انسان قوی تر باشد، اثرگذاری او در بین افراد هم بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: باور با علم تفاوت بسیاری دارد؛ باور، عمقی و نشأت گرفته از درون انسان است و بر وجود او حکومت می کند.

وی خدمت صادقانه را یکی از راه های باورمندی مردم دانست و افزود: اگر خدمت بی منت در همه ابعاد به مردم ارائه شود، به یقین باورمندی آنها قوت می گیرد؛ تقویت باورمندی در وجود تک تک افراد جامعه از مهمترین ضرورتهای امروز کشور است که در این بین نقش مسؤولان و متولیان امر غیرقابل انکار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه اجرای برنامه های طرح تقویت مبانی اعتقادی نیز در راستای باورمند کردن مردم است، خاطرنشان کرد: نمی توانیم ادعا کنیم که این طرح تنهاترین راه برای تقویت باورهای وجودی مردم است اما به جرأت می توان گفت یکی از بهترین راه ها است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه هدف ما متمرکز شدن روی موضوعات روز و نیازمندی های جامعه است، گفت: نحوه اجرای این طرح به صورت سنتی و در قالب گفت و گو است و رهبر معظم انقلاب نیز بر اینگونه اجرا تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح مورد تأیید و تأکید مستمر رهبر فرزانه انقلاب بوده است، ابراز کرد: اجرای این طرح تنها بخشی از کارهای فرهنگی استان است که در حال پیگیری آن هستیم؛ برنامه ریزی فرهنگی استان و چشم اندازهای در این عرصه ترسیم شده است، ان شاءالله بتوانیم در مسیر نشر معارف الهی موفق باشیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه اجرای طرح امسال به صورت کارگاهی و آموزشی است، خاطرنشان کرد: ان شاءالله بر آن هستیم در طرح امسال یک موضوع مشخص برای مخاطبان خاص در حوزه انقلابی گری توضیح و آموزش داده شود و این یک حرکت جدید است./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات