۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۶۹۸۱۵
امام جمعه مراغه:

مرحوم حسنی نماد وحدت بین آحاد مردم بود

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسنی با شخصیت والای خود نماد وحدت در بین آحاد مردم بود و حضور پرشور مردم در مراسم تدفین این عالم ربانی گویای این مساله است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی عصر امروز در مجلس چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی که با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، افزود: علمایی که اهل علم هستند یقینا اهل جهاد هم بوده اند و این از برکت و روشنایی علوم دینی است و حجت الاسلام حسنی یکی از علمای اهل عمل بود.

وی بر لزوم انتقال رشادت ها و شجاعت همراه با علم حجت الاسلام والمسلمین حسنی به نسل های آینده تاکید کرد و ادامه داد: باید نسل های آینده بدانند که حجت الاسلام والمسلمین حسنی با اقتدار در تمامی صحنه ها حضور داشته و مجاهدت وی زبانزد عام و خاص بوده است.

امام جمعه مراغه خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین حسنی با شخصیت والای خود نماد وحدت در بین آحاد مردم بود و حضور پر شور مردم در مراسم تدفین این عالم ربانی گویای این مساله است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: اجتماع عظیم مردمی و حضور پرشور مردم در مراسم خاکسپاری و ترحیم حجت الاسلام والمسلمین حسنی نشان داد که عشق و علاقه ایشان در عمق وجود مردم رخنه کرده و برای همیشه در دلها باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: مرحوم حسنی عالمی مجاهد و مومنی مخلص بود که عمر خود را در راه خدمت به خداوند متعال و تبلیغ و حفظ دین اسلام و خدمت به مردم وقف کرد.

وی اظهار کرد: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسنی انسانی صادق بود و والاترین وجه وی، جهاد در راه خداست زیرا ایشان با عمق وجود در راه خدمت به خلق تلاش می کرد.

مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی عصر امروز با حضور مسؤولان و مردم در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد.

غرفه کتاب خاطرات مرحوم حسنی، عکس و مطبوعات ویژه وفات ایشان در جنب مراسم اربعین آن مرحوم در  مصلای امام خمینی ارومیه دایر شده بود.

 حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی 31 اردیبهشت سال جاری در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت./۹۳۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات