۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۶۹۹۱۱
امام جمعه همدان:

نیروهای نظامی سربازان لایق امام زمان هستند

آیت الله طه محمدی با اشاره به تلاش نیروهای نظامی برای امنیت کشور، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور سربازان لایق و ارزشی آقا امام زمان(عج) هستند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان یگان ویژه همدان با اشاره به تلاش نیروهای نظامی برای امنیت کشور گفت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور سربازان لایق و ارزشی آقا امام زمان هستند و از دیدار شما بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: ارزش کار شما بسیار بالا است و دعا کنید که خداوند این مدال پر افتخار سربازی حضرت حجت را از شما نگیرد و دشمنان شما را نیز نابود کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به نا بسامانی های جامعه اشاره کرد و گفت: دلیل اصلی اتفاقات گذشته را می توان در حاکم نبودن دین در جامعه جست و جو کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر به معنای واقعی دین دار باشیم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد زیرا دین سر سوزنی اجازه پایمال کردن حقوق دیگران را به احدی نمی دهد.

آیت الله طه محمدی تقوا را یکی از اصلی ترین پایه های دین اسلام عنوان کرد و گفت: دین اسلام به نحوی انسان را تربیت می کند که حتی کشتن مورچه را جایز نمی داند.

وی گفت: متاسفانه نتوانسته ایم قانون اسلام را آن طور که باید پیاده کنیم و در این راه مشکلات فراوانی نیز وجود دارد و نمونه بارز آن نیز می توان به بانکداری که در جامعه رواج دارد اشاره کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ادامه داد: اما اگر احکام دین به درستی اجرا شود حتی یک فقیر هم نخواهیم داشت و همه تامین خواهند بود اما نباید این نکته را فراموش کنیم که دین دارای دشمنان فراوانی است.

وی توسل به پیامبر و اهل بیت ایشان را چراغ راهی برای همه دانست و گفت: پیامبران الهی آورنده دین و جانشینان پیامبر پاسدار آن هستند تا آن ضایع نشود و اصولش جزء به جزء اجرا شود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: امام حسن یکی از مهم ترین پاسداران دین حقه است که از جان و مال خودش گذشت تا دین را حفظ کند و مردم به برکت ایشان است که بر سر سفره دین در آرامش هستند.

وی امام شناسی را نیاز جامعه امروز اسلام برشمرد و گفت: آن کسی که جانشین پیامبر می شود تافته جدا بافته خداوند است که دین را به او امانت می دهند و او پاسدار دین است./979/پ203/ب1

ارسال نظرات