۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۶۹۹۹۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

راه برون رفت از مشکلات کشور وحدت و همبستگی است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه برون رفت از مشکلات فعلی وحدت و همبستگی همه بخش های کشور است، گفت: دولت به تنهایی نمی تواند از مشکلات عبور کند بلکه نیازمند همراهی آحاد ملت ایران است.
امام جمعه نکا

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری بر ضرورت تلاش و مدیریت جهادی برای حل مشکلات اقتصادی کشور تأکید کرد.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با بیان این کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیازمند برجام داخلی است، افزود: برجام داخلی به معنای تکیه بر ظرفیت و پتانسیل داخلی که همان اقتصاد مقاومتی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که کشور با نگاه به بیرون نمی تواند از موانع و مشکلات پیش روی عبور کند، بیان داشت: مسؤولان همه نگاه و توان خود را برای استفاده از ظرفیت های داخلی به کار گیرند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که غرب در رابطه با ایران همواره در پی موانع خود بوده است، خاطرنشان کرد: تجربه های تاریخی نیز نشان داده نمی توان به وعده های کشورهای غربی اعتماد کرد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که کشور با وعده های چند کشور غربی به جایی نمی رسد، گفت: اگر مسؤولان به دنبال پیشرفت و توسعه کشور هستند باید همه توان خود را برای استفاده توان داخلی به کار گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند گره زدن حل مسائل کشور به ویژه مسائل اقتصادی به برجام و خارج از کشور یک خطای بزرگ است، بیان داشت: متأسفانه برخی ها در کشور هنوز از برجام درس عبرت نگرفته اند و همچنان نگاه به بیرون دارند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه برون رفت از مشکلات فعلی وحدت و همبستگی همه بخش های کشور است، خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی نمی تواند از مشکلات عبور کند بلکه نیازمند همراهی آحاد ملت ایران است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که مسؤولان توصیه های رهبر معظم انقلاب را جدی بگیرند و در جهت تحقق مطالبات ایشان گام بردارند، گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی که ایشان در این سال ها همواره تأکید می کردند به دلیل چنین روزهایی بود.

امام جمعه نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که باید در فضای کسب و کار مردم امنیت حاکم باشد، افزود: مسؤولان نباید بگذارند عده ای سودجو برای منافع خود امنیت بازار کشور را این گونه دچار اخلال کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت برخورد قاطع مسؤولان با برهم زنندگان نظم و امنیت اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: متأسفانه مردم نخستین کسانی هستند که در برهم خوردن امنیت اقتصادی لطمه می بینند و زندگی آنها تحت الشعاع قرار می گیرد.

امام جمعه نکا با تأکید بر این که مسؤولن مشکلات اقتصادی را واقعاً جدی تر ببینند و برای حل این مشکلات تدبیر مشخصی انجام دهند، گفت: قوای سه گانه باید با هماهنگی و وحدت بیشتر برای برون رفت کشور از شرایط موجود تصمیم جدی بگیرند چون منافع و مصالح ملی ما در این خصوص مطرح است.

وی با بیان این که دشمن با عملیات روانی تلاش می کند شرایط کشور را بحرانی و بستر را برای ایجاد نارضایتی و آشوب فراهم کند، افزود: همه بخش های کشور باید هوشیار باشند تا بتوانند در برابر این توطئه دشمن بیاستند و آن را خنثی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران، وحدت و همبستگی ملی را بهترین راهکار برای خنثی سازی توطئه امروز دشمن دانست و گفت: دشمن با فشارهای اقتصادی به دنبال انشقاق داخلی و نفوذ در داخل کشور است./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات