۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۷۰۰۰۵
امام جمعه بجنورد:

ارتباط مؤثر با جوانان اصل و اساس کار مدیران باشد

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی گفت: مدیران باید با ایجاد ارتباط مؤثر با جوانان زمینه‌های حضور آن‌ها در حوزه‌های مدیریت کشور را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار فعالان حوزه فضای مجازی استان، اظهار داشت: کشور باید جوانانه مدیریت شود تا از بتوانیم به‌سلامتی از بحران‌هایی که اخیراً به وجود آمده است گذر کنیم.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اصرار رهبری بر جوان‌گرایی و توجه بیشتر به آنان، افزود: بهترین راه برون‌رفت از مشکلات کشور، با توجه به سهل‌انگارهایی که برخی از دوستان به کار می‌گیرند و کارشکنی‌های دشمنان، استفاده از جوانان است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر و سازنده جوانان در مدیریت کشور، خاطرنشان کرد: شیاطین عالم به‌وسیله ارتباط‌هایی که با اولیاء خوددارند، در حال مبارزه باارزش‌ها هستند و باید در مقابل آن‌ها ما نیز شبکه‌هایی سراسری داشته باشیم تا بتوانیم پیروز شویم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: فضای مجازی می‌تواند بسیاری از تهاجمات دشمنان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را خنثی کند و لازم است در این زمینه زیرساخت‌های لازم را برای جوانان فراهم کنیم.

وی افزود: فضای مجازی منبر جدیدی است که از آن می‌توان برای پیشبرد اهداف اسلام استفاده کرد و لازم است مبلغان دینی در این خصوص تبحرهای لازم را کسب کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: تأثیر و بُرد فضای مجازی در جوامع بسیار زیاد است و نباید دست‌کم گرفته شود.

وی افزود: جوانان متعهد به اسلام و انقلاب باید در فضای مجازی از همه عِده و عُده خود استفاده کنند و انرژی‌شان را متراکم کنند و با انسجام برای مقابله با توطئه‌های بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: فضای مجازی، نیاز به ریل‌گذاری دارد و باید با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند آینده آن را ترسیم کرد تا بتوانیم در مقابل با تهاجم دشمنان مقابله‌به‌مثل کنیم.

وی افزود: با استفاده از فضای مجازی می‌توانیم راه‌ها را برای رسیدن به تمدن جهانی اسلامی هموار کنیم و با استفاده از این ابزار مدرن، بسیار راحت‌تر صدایمان را به دوردست‌ها خواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر فسادها از طریق فضای مجازی وارد جامعه می‌شود و دشمن از این طریق به دنبال استحاله ارزش‌ها و از بین بردن غیرت‌ها است تا به اهداف خود نزدیک شود.

وی در ادامه بابیان این‌که دشمن درصدد کم‌رنگ کردن باورها و اعتقادات دینی جامعه است، افزود: دشمن می‌کوشد تا با از بین بردن غیرت در جوانان، امر به منکر را رواج و معروف‌ها را در جامعه کم‌رنگ کند.

امام‌جمعه بجنورد از فعالان فضای مجازی خواست: فضای مجازی را با کادرسازی و لشکر گیری و به‌عنوان لشکر جند الله، در دست بگیرند و با سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی دقیق در مقابل جبهه مجازی دشمنان به پا خیزند.

وی افزود: دشمنان از ایرانی که نه بلکه از ایمان جوانان ایرانی هراس دارند و باید جوانان طوری عمل کنند تا دشمنان فرصت تعدی کردن به جامعه دینی و اسلامی را نداشته باشند./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات