۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۷۰۰۲۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

دفاع از حجاب و عفاف ارزش است

نماینده ولی فقیه در لرستان حجاب و عفاف را از دستورات صریح دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: دفاع از حجاب ارزش است و دستگاه های فرهنگی با عمل به وظایف خود باید در راستای حفظ و ترویج این ارزش گام بردارند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آّباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست عفاف و حجاب که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حجاب و عفاف از دستورات صریح دین مبین اسلام است.

وی به اهمیت پرداختن به مسأله حجاب و عفاف و پاکی جامعه اشاره و عنوان کرد: دستگاه های فرهنگی با عمل به وظایف خود باید در راستای تبیین فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن در جامعه امروز خاطرنشان کرد: نظام سلطه، بنیاد خانواده را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه حفظ آرامش و استحکام بنیان خانواده از دستورات اسلام است، اظهار داشت: امروز که درخت انقلاب تنومند و پرثمر شده است و این مهم برای استکبار قابل قبول نیست، نظام سلطه می خواهد بر دنیا حاکم شود و دست به توطئه های مختلف می زند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه آمریکا دو اتاق خزانه داری و نهادهای اجتماعی را برای از بین بردن ارزش های انقلاب اسلامی تشکیل داده است، بر ضرورت هوشیاری و مقابله با توطئه های استکبار تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی مانع سلطه آمریکا بر جهان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان دفاع از حجاب را یک ارزش خواند و تصریح کرد: با عمل به وظایف خود در هر دستگاهی باید در راستای نهادینه سازی ارزش ها و جلوگیری از متلاشی شدن کانون خانواده ها تلاش کنیم./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات