۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۷۰۱۰۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از شعر و هنر برای تبیین ماهیت آمریکا

حجت الاسلام سپهر با اشاره به برگزاری شب شعر و موسیقی «بزم ـ رزم»، گفت: استفاده از هنر، شعر و ادبیات جذابیت و طراوت به دنبال داشته و در تبیین ماهیت و خلق و خوی آمریکا در زمینه سوءاستفاده از حقوق بشر مؤثرتر است.
جلسه نخست گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ شهریور در خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه رفتار و عملکرد آمریکا در دوران تأسیس انقلاب اسلامی به ویژه تیرماه از سوی رهبرمعظم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: معظم له ۶ تا ۱۲ تیرماه را هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی معرفی کرد چرا که در این هفته ترورهای بی شماری در میان یاران و پرورش یافتگان مکتب امام صورت گرفت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به جنایت های آمریکا و منافقین در تیرماه عنوان داشت: شهادت آیت الله صدوقی به دست سازمان نفاق و لیبرالیسم اتفاق افتاد و این سازمان جنایت های بسیاری در حق ملت ایران مرتکب شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حقوق بشر بازیچه اهداف سیاسی آمریکا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: آمریکا با سوءاستفاده از حقوق بشر، کشورهای اسلامی و ضعیف را تحت فشار قرار داده است؛ از این رو بنا به تأکیدات رهبری در این هفته برنامه های متعددی برای آشنایی ملت ایران با خلق و خوی آمریکا در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه معنای جدید حقوق بشر با روشنگری درباره جنایت های آمریکا برای همگان مشخص شده است، تصریح کرد: در هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، شب شعر و موسیقی انقلابی و آئینی تحت عنوان «بزم ـ رزم» از سوی مرکز فرهنگی رسانه بیداری انجام شد.

وی با بیان اینکه از همه ابزار برای تبیین حقوق بشر آمریکایی استفاده می کنیم، گفت: استفاده از هنر، شعر و ادبیات جذابیت و طراوت به دنبال داشته و در تبیین ماهیت و خلق و خوی آمریکا در زمینه سوءاستفاده از حقوق بشر مؤثرتر است./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات