۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۷۰۱۶۱
ربیعی:

اعتماد به کالای ایرانی اقتدار ما را افزایش می دهد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تقویت اعتماد عمومی نسبت به کالاهای ایرانی تاکید کرد و گفت: فرصت برای حمایت از کالای ایرانی ایجاد شده است که می توان از این فرصت برای «برندسازی» استفاده کرد.
علی ربیعی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، «علی ربیعی» روز دوشنبه در کنگره «برند ملی، اقتدار ملی» افزود: سالها رکود مزمن اقتصادی را تجربه اما تلاش کردیم اقتصاد را به مسیر درست برگردانیم اما با تکانه تحریم های جدید روبرو شدیم.

این عضو کابینه دولت دوازدهم افزود: برجام برای ما بسیار خوب بود اما آمریکا با عهدشکنی وارد مسیر غلطی شد، تحریم های جدید با تاثیر شدید اجتماعی در حال اعمال است و قصد دارد ضعف روحیه ملی و ناتوانی دولت را القا کند.

ربیعی افزود: معتقدم دستگاه عملیات روانی بزرگی پشت تحریم های جدید با هدف ایجاد ناامنی روانی در جامعه است، با تقویت سرمایه های اجتماعی، روابط درونی میان بخش ها و حوزه های مختلف را نیز تقویت خواهیم کرد، این تنش ها مقطعی است و با کمک مردم از این بحران عبور خواهیم کرد.

معاون وزیر صنعت نیز دیروز، گفت: هم افزایی رسانه و صنعت، به اقبال بیشتر مردم به تولیدات داخلی منجر می شود؛ بنابراین رسانه ها کمک کنند مصرف کنندگان نگاه مثبت تری به حمایت از کالای داخلی داشته باشند.

«منصور معظمی» رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، تحقق این هدف را نیازمند انجام کار حرفه ای و با برنامه دانست و افزود: صنعت در این شرایط خاص کشور نیازمند هم افزایی در همه ابعاد از جمله گسترش فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی است.

معاون وزیر صنعت گفت: بخش عمده ای از این فرهنگ سازی باید از طریق رسانه ها با اطلاع رسانی شفاف انجام شود.

وی با بیان اینکه خرید کالای ایرانی، رونق تولید و اشتغالزایی را به همراه دارد، افزود: گسترده شدن خرید کالاهای با کیفیت ایرانی، ضمن تشویق سایر واحدهای تولیدی برای بالابردن کیفیت محصولاتشان، راهی برای ایجاد و افزایش شغل است./۸۷۸/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات