۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۷۰۲۳۱

دیدار نمایندگان فعلی و سابق ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی جهت دیدار با آیت الله شبستری به حوزه علمیه ایروانی تهران رفت.
دیدار آل هاشم و شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در جریان سفر چند روزه به استان تهران، جهت دیدار با آیت الله شبستری، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به حوزه علمیه ایروانی تهران رفت.

وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات چندین ساله نماینده سابق ولی فقیه در استان به تشریح آخرین وضعیت حوزه علمیه آذربایجان پرداخت و اظهار داشت: تمام همت و تلاش خود را جهت افتتاح و راه‌اندازی حوزه علمیه ثامن الحجج(ع) تبریز به عنوان بزرگترین مرکز آموزش علوم اسلامی غرب کشور  به کار گرفته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این‌که ارتقای ظرفیت پذیرش طلبه در حوزه علمیه برادران و توسعه مدارس علمیه خواهران در دستور کار قرار دارد، گفت: نیازمند بهره‌مندی از تجربه‌های ارزشمند آیت الله شبستری در جهت مدیریت و ارتقاء سطح حوزه های علمیه استان هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین ضمن بازدید از حوزه علمیه آیت الله ایروانی، با جمعی از طلاب این مرکز علوم دینی دیداری صمیمی داشت و مدیریت آیت الله شبستری در این حوزه را فرصتی مغتنم برای طلاب تهران عنوان کرد.

بنابر این گزارش، عیادت از آیت الله علامی، دیدار با رییس سازمان عقیدتی سیاسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، حضور در جمع طلاب شرکت کننده در دوره آموزشی، تربیتی و بصیرتی لاحقان ولایت یادبود ارزش های فراموش شده در اردوگاه سیدالشهدا از دیگر برنامه های امام جمعه تبریز در سفر به تهران بوده است./935/پ204/ب1

ارسال نظرات