۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۷۰۲۹۴
اول مهرماه؛

ساختمان جدید مدرسه علمیه رسول اکرم هفتگل افتتاح می شود

حجت الاسلام خلیلی از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ساختمان جدید مدرسه علمیه رسول اکرم هفتگل و افتتاح آن در اول مهرماه خبر داد.
احداث ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام محمدحسین خلیلی، مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام ۳۰ طلبه به مشهدمقدس خبر داد و گفت: این اردوی ۲۰ روزه برای طلاب پایه اول و دوم است حال آنکه سال های گذشته همه طلاب به مدت ۳۰ روز در مشهدمقدس حضور پیدا می کردند.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) هفتگل هدف از برگزاری اردو را تهذیب و تقویت اخلاقیات برشمرد و افزود: در این اردو کارگاه تجزیه و ترکیب برای طلاب پایه اول و دوم برگزار می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امسال همه تلاش کادر مدرسه در به پایان رساندن ساختمان جدید صرف شده است، افزود: امیدواریم که در اول مهرماه ساختمان جدید افتتاح و طلاب در آنجا مستقر شوند.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه ۱۴ نفر برای پذیرش در سال تحصیلی جدید مراحل مصاحبه را طی کرده اند، خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش ما ۱۲ تا ۱۵ نفر است و امیداوریم در صورت موافقت از سوی مرکز دوره های اختبار را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی ساختمان جدید به ۷۰ درصد رسیده است، عنوان داشت: ۱۲ سال است که فعالیت های مدرسه در ساختمان جهاد کشاورزی پیگیری می شود و با تأمین اعتبار صورت گرفته امیدواریم که در اول مهر یا آبان ماه ساختمان جدید حوزه افتتاح شود.

لازم به ذکر است، ساختمان جدید حوزه علمیه در ۳ طبقه و با ۲۵ حجره و ۱۰ مَدرَس پذیرای طلاب سطح ۱، ۲ و ۳ است./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات