۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۷۰۳۲۴
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خبر داد؛

برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری علم و فناوری در بخش‌های مختلف آستان قدس

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از انجام برنامه‌ریزی‌‌های مدون برای به کارگیری علوم نوین، کاربردی و دانش بنیان در شرکت‌ها و بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی خبر داد.
بختیاری

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سید مرتضی بختیاری در حاشیه بازدید از «دومین نمایشگاه تولید ملی و کالای ایرانی(ساخت ایران)» که در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد تحولات بسیاری در عرصه علم و فناوری آستان قدس رضوی خواهیم بود، عنوان کرد: آستان قدس رضوی برای توسعه فناوری و کار مبتنی بر دانش در بخش‌های مختلف خود برنامه دارد و بر همین اساس با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری مشترک به امضاء رسانده‌ است.

وی افزود: توجه به علوم نوین، کاربردی و دانش بنیان در بخش‌های مختلف و بدنه شرکت‌های آستان قدس رضوی از موضوعات مورد تأکید تولیت آستان قدس رضوی است.

بختیاری به‌روز کردن فعالیت‌ها، رعایت استانداردها و استحکام در کار را جزو اصلی‌ترین محورهای آستان قدس رضوی معرفی و اظهار کرد: امسال که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، آستان قدس رضوی به میزان توان تحقق این شعار را در دستور کار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه تولید ملی و کالای ایرانی مشهد، گفت: این قبیل نمایشگاه‌ها مکان خوبی برای نشان دادن ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی بوده که کشور ما از آن برخوردار است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: آنچه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده تنها بخشی از توانمندی‌های داخلی کشور و استان ماست.

لازم به ذکر است؛ مجموعه مؤسسات فرهنگی و اقتصادی آستان قدس رضوی، منتخبی از فعالیت‌ها و آثار تولیدی خود را در دومین نمایشگاه تولید ملی و کالای ایرانی(ساخت ایران) به نمایش گذاشتند. این نمایشگاه تا ۱۱ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقه‌مندان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است./934/د103/ب1

ارسال نظرات