۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۷۰۳۷۴
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

مسؤول اشرافی نمی‌تواند مدافع حقوق ولایت و مردم باشد

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه مسؤول اشرافی هرگز مدافع ولایت و مردم نمی‌شود، گفت: امروز دشمن با تخریب ولایت قصد ضربه زدن به اسلام را دارد.
حجت الاسلام ماندگاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد غدیر گفت: همه دیانت ما به سه مراقبت بستگی دارد مراقبت از نظر قران همان تقوا است.

وی افزود: انسان ابتدا باید مراقب کسب رضای خدا باشد کسی که دغدغه‌اش کسب رضای خدا است در زمره باتقوایان قرار می‌گیرد، انسان باید نسبت به همه امور نگاه توحیدی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ادامه داد: دومین رکن مراقبت، مراقبت از قیامت است انسان باید مراقب پاسخگویی قیامت باشد، انسان هرکاری می‌کند باید در قیامت جواب دهد این مراقبت دیانت ساز است.

استاد حوزه علمیه اضافه کرد: سومین مراقب آن است که انسان باید مراقب فتنه‌گری شیطان باشد فتنه ابلیس آدم را از بهشت خارج کرد، بیش از صد آیه درباره شیطان و دشمن شناسی بیان شده که بسیاری از آنها با تفکر و اندیشه آمریکا مطابقت دارد.

وی در ادامه بیان داشت: قرآن می‌فرماید: شیطان فوق تخصص نیازشناسی دارد زمانی که شیطان به سوی آدم آمد به او گفت اگر از میوه این درخت تناول کنی جاودان می‌شوی؛ نیاز سنجی شیطان درست بود ولی به حضرت آدم آدرس اشتباهی داد. امروز آمریکا بیش از هفت سال است در سوریه، عراق و افغانستان با شعار امنیت سازی مردم بی دفاع را به خاک و خون می‌کشد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری تصریح کرد: امروز آمریکا برخی کشورها را تهدید به تحریم می‌کند که اگر با ایران رابطه تجاری داشته باشند آنان را تحریم خواهند کرد رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این تهدید فرمودند: شش رییس جمهور قبل از ترامپ هم عرضه این اقدام را نداشتند و امروز نیز آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به ویژگی دوم شیطان که فوق تخصص ظاهر سازی دارد، گفت: امروز برخی به خاطر تبلیغات و فضاسازی در رسانه‌های مجازی به آمریکا علاقمند شدند. آمریکا چهل ساز است که خود را دوست و دلسوز مردم ایران معرفی می‌کند در حالی که در جنگ تحمیلی آمریکا بیشترین نقش را داشت، او بود که هواپیمای مسافربری ایران را منهدم کرد و از منافقان برای ترور شخصیتها حمایت کرد.

وی ادامه داد: امروز آمریکا با کاشت خشخاش در افغانستان این کشور را نابود کرده است او با ظاهر سازی با خباثت تمام به کشت و کشتار مردم یمن دست زده عربستان به هیچ عنوان توانایی جنگیدن با کسی را نداشت او با حمایت آمریکا جوامع اسلامی را به خاک و خون کشید.

 حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اضافه کرد: امروز آمریکا با شعار حمایت از حقوق خانواده کثیف‌ترین امور که عامل فروپاشی کانون خانواده به شمار می‌رود را در قالب سند 2030 به جهان عرضه می‌کند تا بنیان خانواده را نابود کند.

استاد حوزه علمیه دشمن شناسی را بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: انسان معتقد با دشمن شناسی می‌تواند از اعتقادات خود صیانت کند. امروز دشمن با تخریب ولایت قصد ضربه زدن به اسلام را دارد تا بتواند جوامع اسلامی را چپاول کند بنابراین تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت باشند به آنان هیچ آسیبی نمی‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز شیطان بزرگ سه سیاست تخریب ولایت، تزیین دنیا و بزرگ کردن مردم دربرابر ولایت دارد. متاسفانه امروز برخی مسؤولان با اشرافی گری ما بقی مسؤولان را نیز تخریب می‌کند مسؤول اشرافی هرگز مدافع ولایت و مردم نمی‌شود. همه منبرها باید مردم را نسبت به مکر دشمنان آگاه کند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات