۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۷۰۴۹۹
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ۱۵ خرداد:

«مرگ بر آمریکا» یک شعار نیست، عقیده است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک گفت: "مرگ بر آمریکا" یک شعار نیست، یک عقیده و فریاد دادخواهی مردم دشمن شناس ایران اسلامی در گوش دنیا است.
حسین عبدالله پور حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک بعد از ظهر امروز به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در جمع بسیجیان حوزه حضرت معصومه(س) این شهرستان ضمن باز خوانی جنایت های آمریکا از زمان انقلاب  تاکنون و تبیین حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: بی شک آمریکا شیطان بزرگ است که جایگاه اول صادرات تسلیحات و جنگ افزار جهان را به خود اختصاص داده و امکانات و پشتیبانی مالی تروریست های جهان را بر عهده دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: شوخی زشتی است که آمریکا بانی بیشترین ترورها و جنایت‌ها در دنیا، مدعی حقوق بشر باشد.

مسؤول امور روحانیون سپاه قرچک با اشاره به اینکه آمریکا در کل دنیا فقط به دنبال منافع خود است، تصریح کرد: امروز در کل دنیا دیگر کسی نیست که باور کند آمریکا به دنبال حقوق بشر باشد.

وی همچنین با بیان اینکه هر چه نظام کارآمدتر باشد، دشمنانش زیادتر است، گفت: امروز دشمن می داند که مردم ایران  مقتدرانه در مقابل قلدرمآبی جهانی ایستاده است، از این رو با شیوه ها و تحت عناوین مختلف سعی در ناامیدی و ناتوانی مردم را دارند.

حجت الاسلام عبدالله پور تشریح کرد: "مرگ بر آمریکا" یک شعار نیست، یک عقیده و فریاد دادخواهی مردم دشمن شناس ایران اسلامی در گوش دنیا است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ممکن است آمریکا حرف های به ظاهر زیبا بزند، اما در عمل مخالف آن رفتار می کند، آمریکا خود را مدافع حقوق بشر می داند ولی بیشترین و بدترین جنایت‌ها، جنگ ها، کشتارها و کودتاها را به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای مردم جهان به ویژه ایرانی ها رقم زده است./804/پ203/ب1

ارسال نظرات