۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۷۰۶۶۶
با حضور حجت الاسلام و المسلمین نکونام؛

مراسم عزاداری صادق آل محمد در شهرکرد برگزار می شود

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، طبق روال گذشته مراسم عزاداری و سوگواری از سوی حجت الاسلام والمسلمین نکونام در شهرکرد برگزار می شود.
شهادت امام جعفر صادق

حجت الاسلام علی رضا ملک محمدی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و تسلیت این ایام اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، طبق روال گذشته مراسم عزاداری و سوگواری از سوی حجت الاسلام والمسلمین نکونام در شهرکرد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم فردا از ساعت 7صبح با حضور نماینده ولی فقیه در استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم طلاب و روحانیان استان، مسؤولان و عموم مردم شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام ملک محمدی با اشاره به اینکه در مراسم فردا یکی از روحانیان برجسته استان سخنرانی خواهد کرد، افزود: همچنین مراسم ویژه روضه خوانی و سینه زنی از سوی طلاب و روحانیان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در طول سال، در همه مناسبتهای دینی چه در عزای اهل بیت(ع) و چه در شادی آنها از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان مجلس دینی برگزار می شود و می توان گفت برگزاری چنین مراسم هایی به یک سنت در استان تبدیل شده است که می طلبد سایر مراکز نیز در این راستا کوشا باشند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، حرکت در مسیر اهل بیت(ع) را مهمترین نیاز امروز جامعه اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از مشکلات امروز کشور در عرصه های مختلف نتیجه فاصله گرفتن از سبک زندگی اهل بیت(ع) است که متأسفانه کمتر به آن توجه می شود.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه باید بکوشیم سبک زندگی اسلامی و دینی در بین عموم مردم نهادینه و فراگیر شود که در این بین همه مسؤولند، خاطرنشان کرد: به یقین یکی از راه های ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مردم برگزاری مجالس دینی با محوریت سخنرانی است.

وی گفتمان سازی را یکی از ضرورتهای مهم در راستای نشر معارف اسلامی برشمرد و گفت: باید مجالس دینی با محوریت روحانیت در راستای رشد فکری و معنوی جوانان برگزار شود و این از مهمترین ضرورتهای امروز کشور است./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات