۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۷۰۶۹۹
با میزبانی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی؛

نخستین اجلاسیه مسؤولان انجمن های علمی حوزه برگزار می شود

دبیر انجمن های علمی حوزه علمیه گفت: نخستین اجلاسیه مشترک مسؤولان انجمن های علمی حوزه علمیه و بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می شود.
هاجری دبیر انجمن های علمی حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین هاجری در نشست خبری همایش علمی سیره امام رضا(ع) آموزه ها و کارکردها که ظهر امروز در سالن جلسات انجمن های علمی حوزه علمیه برگزار شد با بیان این که پیوند چند مؤلفه موجب شده است این همایش در دهه کرامت برگزار شود، گفت: نخستین مؤلفه مربوط به اهل بیت(ع) به عبارت دیگر دهه کرامت است.

دبیر انجمن های علمی حوزه علمیه رویکرد همایش علمی سیره امام رضا(ع) آموزه ها و کارکردها را علمی و تخصصی معرفی کرد و افزود: همایش علمی سیره امام رضا(ع) آموزه ها و کارکردها یک همایش فرهنگی و ترویجی نیست بلکه با رویکرد علمی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همایش علمی سیره امام رضا(ع) آموزه ها و کارکردها در زمینه محتوا است که تمامی موضوعات و محورها با مشورت و مشارکت انجمن های علمی حوزه علمیه قم، بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی نمایندگی قم و پژوهشکده سیره و تاریخ دفتر تبلیغات اسلامی انتخاب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین هاجری همکاری هدفمند و هماهنگ دو نهاد علمی و دینی کشور را مهم ترین مؤلفه برگزاری همایش علمی سیره امام رضا(ع) آموزه ها و کارکردها دانست و اظهار کرد: با برگزاری این همایش دور جدید همکاری میان مراکز علمی آستان قدس رضوی به ویژه بنیاد پژوهش های اسلامی آستان با حوزه علمیه ایجاد می شود.

وی ادامه داد: همکاری مشترک در برگزاری همایش علمی سیره امام رضا(ع) آموزه ها و کارکردها منشأ همکاری های دیگری میان انجمن های علمی حوزه علمیه قم و بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی شده است به گونه ای که پس از برگزاری این همایش در قم، نخستین اجلاسیه مشترک مسؤولان انجمن های علمی حوزه علمیه و بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن های علمی حوزه علمیه ادامه داد: این اجلاسیه مشترک از 27 تا 29 تیرماه با میزبانی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می شود و مسؤولان انجمن های علمی در 19 نشست تخصصی به بیان نظرات خود می پردازند./1324/پ202/ب1

ارسال نظرات