۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۷۰۷۸۰
با محوریت شادی و نشاط؛

طرح تقویت مبانی اعتقادی جوانان در سورشجان برگزار می شود

امام جمعه سورشجان از اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی جوانان در این شهر خبر داد و گفت: این طرح از ۲۰ تیرماه به مدت ۴۰ شب در محله ها و خیابان های شهر سورشجان برگزار می شود.
حبیب الله شاهسون

حجت الاسلام حبیب الله شاهسون، امام جمعه سورشجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه امسال با الگوگیری از طرح تقویت مبانی اعتقادی که در مرکز استان و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان هر ساله در فصل تابستان برگزار می شود، طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان در سورشجان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح به مدت 40 شب در محله ها و خیابان های شهر سورشجان برگزار می شود.

حجت الاسلام شاهسون با اشاره به اینکه اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی در سورشجان با محوریت شادی و نشاط در بین جوانان است، افزود: این طرح از 20 تیرماه آغاز و ان شاءالله آخر مردادماه به پایان می رسد.

وی با تشریح نحوه اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی در سورشجان اظهار کرد: این طرح پس از اقامه نماز جماعت و در قالب سه بخش سخنرانی دینی، بیان احکام و جنگ شادی در بین جوانان برگزار خواهد شد.

امام جمعه سورشجان ادامه داد: در ابتدای مراسم هر شب ابتدا چند دقیقه تلاوت قرآن با حضور قاریان جوان خود این شهر صورت خواهد گرفت، در ادامه با حضور روحانیان برجسته استانی و حتی خارج از استان سخنرانی دینی به مدت 20 دقیقه و با محوریت مهمترین نیازهای روز جامعه انجام خواهد شد، سپس به مدت 10 دقیقه بیان احکام و در پایان با حضور عموپورنگ که چهره ای شناخته شده برای جوانان و نوجوانان است، جنگ شادی در شهر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه خانواده ها نیز می توانند در این مراسم شرکت کنند، تصریح کرد: اجرای کامل برنامه های این طرح با خود جوانان شهر است و هیچ دستگاه دولتی در اجرای آن دخالتی ندارد.

حجت الاسلام شاهسون با اشاره به اینکه باید مجالس دینی مفرح و جذاب برگزار شوند، خاطرنشان کرد: هدف ما جذب جوانان به سمت امور دینی و تقویت باورهای اعتقادی آنها است؛ ضمن اینکه می خواهیم تصویر درستی از برنامه های شاد برای جوانان به تصویر بکشیم.

وی با تأکید بر اینکه اسلام دین شادی و نشاط است، گفت: متأسفانه نتوانسته ایم آنچنان که باید زوایای مختلف دین را به جوانان نشان دهیم که اگر این مهم به خوبی صورت گیرد، به یقین استقبال جوانان از برنامه های دینی بیشتر و بهتر خواهد شد./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات