۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۷۰۹۸۰
حجت الاسلام مهدوی:

آگاه سازی نسل جوان لازمه خنثی سازی توطئه دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به هجوم توطئه های فرهنگی از سوی دشمن و هدف قرار دادن نسل جوان در جامعه امروز، گفت: آگاه سازی نسل جوان لازمه خنثی سازی توطئه دشمنان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در طول سال ویژه دانش آموزان بیان داشت: از ظرفیت مبلغان اعزامی در مدارس در زمینه برگزاری گفتمان ها با محوریت مسائل روز جامعه و با هدف روشنگری و بصیرت بخشی بین قشر جوان و نوجوان استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی که گذشت ۵۲۷ جلسه گفتمان دینی در لرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: این گفتمان ها در 130 مدرسه و در جمعه بیش از 24 هزار دانش آموز دختر و پسر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: این گفتمان ها در ایام تابستان نیز در کانون های اوقات فراغت برگزار خواهد شد و این برنامه تبلیغ چهره به چهره به صورت مستمر برگزار می شود.

وی در ادامه محورهای برگزاری گفتمان های دینی را پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، مسائل دینی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در جهت تحقق شعار سال، حجاب و عفاف، تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، ارتقای سواد رسانه ای و دیگر مسائل روز و با هدف پیشگیری از رواج آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: افزون بر برگزاری این گفتمان ها در مدارس، مبلغان اعزامی در سراسر استان و به مناسبت های مختلف دینی مذهبی گفتمان هایی در جمع مردم به ویژه نسل جوان برگزار می کنند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر مبلغان بومی لرستان در مناطق شهری و روستایی عنوان داست: اعزام مبلغ وظیه و رسالت اصلی تبلیغات اسلامی بوده و با بهره مندی از توانایی تبلیغی مبلغان تلاش می شود از رواج آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمن در جبهه جنگ نرم ادامه داد: تبلیغ مستمر و چهره به چهره لازمه بصیرت بخشی و روشنگری در برابر اهداف شوم دشمن است.

وی اظهار داشت: دشمنان امروز با هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان و کانون خانواده ها در پی رواج بی بند و باری و ضربه زدن به سرمایه عظیم جامعه ما هستند، برای مصون سازی این قشر در برابر دسیسه های دشمن باید آنان را آگاه ساخت./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات