۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۷۱۰۹۷
معاون امور استان های وزارت ارشاد تأکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه به جامعه فرهنگی

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مسؤولان، گفت: باید جامعه فرهنگی را در کنار خود بدانید و مسؤولان استانی نیز حوزه فرهنگ و هنر که یک حوزه زیرساختی در جامعه بوده را به خوبی اداره کنند.
معاون وزارت ارشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سید هادی حسینی، معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی اظهار داشت: هر جامعه ای با فرهنگ آن شناخته می شود و ایران اسلامی نیز با هنر و فرهنگ شناخته شده است.

وی گفت: هر چند شاید داشته های نوین کشور دارای رقابت نباشد اما از فرهنگ غنی و قوی برخوردار هستیم که در جهان حرف اول را می زند.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تمام مردم با احترام به پرچم ایران اسلامی قیام می کنند، افزود: جامعه فرهنگی روز به روز می درخشد؛ جامعه فرهنگی دارای فراز و نشیب هایی بوده و که به آن گاهی مواقع بی توجهی شده است.

حسینی تصریح کرد: متاسفانه گاهی مواقع خانواده فرهنگ و هنر حال و روز خوشی ندارد اما برخی مواقع نیز نسیم خوشی و خوبی به آن می وزد و به آن توجه می کند.

وی با بیان اینکه جامعه فرهنگی کشور بی منت تلاش می کنند و کارها را با دل انجام می دهند، ادامه داد: در کشور تنها یک دوازدهم اعتبارات فنی و هنری به وزارت فرهنگ و ارشاد اختصاص می یابد.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: باید مسؤولان به جامعه فرهنگی توجه ویژه ای کنند چرا که کمک به خانواده فرهنگ و هنر ماندگار بوده و دارای خیر و برکت بسیاری است.

حسینی خطاب به مسؤولان، اظهار کرد: باید جامعه فرهنگی را در کنار خود بدانید و مسؤولان استانی نیز حوزه فرهنگ و هنر که یک حوزه زیرساختی در جامعه بوده را به خوبی اداره کنند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ و ارشاد اسلامی تواما با نشاط اسلامی در جامعه باشد، گفت: فعالیت های قرآنی یکی از برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ماموریت در فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها برگزاری کنسرت نیست بلکه تمام مسائل فرهنگی و هنری است./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات