۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۷۱۱۷۶
مدیر مدرسه علمیه برادران نورآباد:

پذیرش ۱۵ طلبه جدیدالورود در سطح یک مدرسه علمیه بقیه الله

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد با اشاره به اینکه ۴۱ نفر از جوانان شهرستان نورآباد داوطلب ورود به این مدرسه علمیه بودند، گفت: از این تعداد ۱۵ نفر تاکنون موفق به کسب نمره قبولی و در حال گذراندن دروه تهذیبی شدند.
طلبه

حجت الاسلام فرزاد سیدیان، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد، در گفت و گو با خبرگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مراحل پذیرش طلاب جدید الورود در چند مرحله آزمون، مصاحبه و دوره آموزشی بیان داشت: امسال 41 نفر داوطلب ورود به مدرسه علمیه برادران نورآباد داشتیم که در آزمون ورودی 19 نفر از این افراد قبول شدند.

وی با بیان اینکه پس از رقابت 19 نفر از پذیرفته شدگان در دوره مصاحبه 15 نفر پذیرش شده اند، افزود: از این تعداد نیز افرادی که موفق به گذراندن دوره تهذیبی و تثبیتی شوند در سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه برادران نورآباد مشغول تحصیل می شوند.

تحصیل 126 طلبه در مدرسه بقیه الله اعظم نورآباد

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم در ادامه مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد در ادامه با اشاره به فعالیت این مدرسه در سطح یک، دو و سه خاطرنشان کرد: 126 طلبه در این سه سطح تحصیل می کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تبیین متون در حوزه در حال تغییر است، در مدرسه علمیه برادران نورآباد پایه یک تا سه نظام جدید هستند.

حجت الاسلام سیدیان به ظرفیت و فعالیت اساتید در مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم نورآباد اشاره و عنوان کرد: در این مرکز 19 نفر از اساتید برجسته و توانمند حوزه مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان یادآور شد: در سطح دو و سه طلاب این مدرسه پس از پایان دوره سطح یک در سطح دو و طلابی که سطح دو را با موفقیت به پایان می رسانند در سطح سه ادامه تحصیل می دهند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات