۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۷۱۳۵۴
دبیر جشن های زیر سایه خورشید خوزستان خبر داد؛

حضور خادمان رضوی در بیش از ۲۸ شهرستان

حجت الاسلام اریکه گفت: خادمان رضوی در ۲۸ شهرستان و روستاهایی از قبیل حاجیه، مالکیه سفلی و ام تمر حضور پیدا می کنند.
حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر جشن های زیر سایه خورشید در خوزستان، عصر امروز در بدو ورود خادمان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه کرامت دهه یادآوری مهربانی های امام رئوف است و امروز کاروان خدام امام رضا(ع) در جمع مردم ولایتمدار و عاشق خاندان اهل بیت(ع) حضور پیدا کردند.

دبیر جشن های زیر سایه خورشید خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان دروازه ورود تشیع است، افزود: خادمان پس از حضور در بازار امام خمینی به همراه ولایتمداران اهوازی تا مسجد آیت الله جزایری پیاده روی خواهند داشت و در شب ولادت حضرت معصومه(س) به مراسم جشن و شادی می پردازند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه خادمان در ۲۸ شهرستان و روستاهایی از قبیل حاجیه، مالکیه سفلی و ام تمر حضور پیدا می کنند، تصریح کرد: خادمان سرکشی به خانواده های نیازمند و از کار افتاده، حضور در جشن های دهه کرمت، بازدید از زندان ها و مراکز تربیت، پادگان ها دیدار با طلاب، دانشجویان، اساتید، ائمه جمعه و فعالین فرهنگی را در دهه کرامت خواهند داشت.

حجت الاسلام اریکه با بیان اینکه شعار امسال خادمان رضوی « به تو اقتدا می کنم» است، گفت: اهدای جهیزیه به زوج های جوان و اعزام دویست زائراولی از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

لازم به ذکر است، در یازدهمین سال حضور پیاپی خادمان رضوی در خوزستان ۲۲ خادم رضوی از ۲۳ تیر تا ۳ مردادماه در خوزستان حضور پیدا می کنند./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات