۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۷۱۳۶۰
در شب میلاد کریمه اهل بیت صورت گرفت؛

برگزاری افتتاحیه بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد

افتتاحیه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شب میلاد حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد، کارشناس دینی رسانه ملی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی و عموم مردم به میزبانی مهدیه مصلای شهرکرد برگزار شد.
افتتاحیه بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی افتتاحیه بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، افتتاحیه بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شب میلاد حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد، کارشناس دینی رسانه ملی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی و عموم مردم به میزبانی مهدیه مصلای شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با تأکید بر اینکه برگزاری این جلسات، مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: به یقین بصیرت افزایی محور همه نشست های این طرح در شهرکرد خواهد بود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه پهن شدن سفره اهل بیت(ع) و نشستن سر این سفره از ضرورت های امروز جامعه است، خاطرنشان کرد: باید مدام و مستمر سر سفره دین بنشینیم و بایدها و نبایدهای زندگی خود را از دین بگیریم و این نیاز امروز کشور ما است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه باید سبک زندگی اسلامی در جامعه فراگیر و نهادینه شود، تصریح کرد: این مهمترین رسالت امروز متولیان دین و امور فرهنگی جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد، کارشناس دینی رسانه ملی، به تشریح فضلیت های ماه ذی القعده و توصیه هایی که در این ماه صورت گرفته و همچنین به تبیین ابعاد مختلف زنذگی حضرت معصومه(س) پرداخت.

گفتنی است مخاطب نشست امشب و فردا شب، کارکنان دستگاه های اجرایی استان هستند که موضوع «انقلابی بود؛ ضرورت خدمت بی منت» برای آنها از سوی حجت الاسلام فرحزاد تشریح خواهد شد.

در پایان این نشست نیز با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س)، عطر بارگاه کریمه اهل بیت(س) در فضا پراکنده شد و خادمان رضوی به مولودی خوانی پرداختند./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات