۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۷۱۳۶۱
حجت الاسلام فرحزاد:

تفرقه بزرگترین آفت امروز انقلاب و نظام است

کارشناس دینی رسانه ملی، تفرقه را بزرگترین آفت امروز انقلاب و نظام برشمرد و گفت: : به یقین همدلی، اتحاد و انسجام ملی تنها راه مبارزه و مقابله با تهدیدهای امروز دشمن است.
حجت الاسلام فرحزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد، کارشناس دینی رسانه ملی، شامگاه شنبه، 23 تیرماه، در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی که به میزبانی مهدیه مصلای شهرکرد برگزار می شود، با تأکید بر اینکه ذکری بالاتر از صلوات نیست، در تشریح فضلیت این ذکر نورانی خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) می فرمایند: «اگر کسی یک بار بر حبیب خداوند صلوات بفرستد، پرودگار متعال در مقابل هزار بار بر او صلوات می فرستد.»

وی در ادامه با بیان اینکه ماه های ذی القعده، ذی الحجه، محرم و رجب جزء ماه های حرام هستند که هر کدام فضیلت خاص خود را دارند، افزود: در ماه های حرام جنگ و خونریزی حتی با کافر حربی نیز حرام است چه برسد به افراد خودی؛ بنابراین بکوشیم در این ماه ها اختلافات داخلی را کنار بگذاریم و با هم یکی بشویم.

حجت الاسلام فرحزاد با اشاره به اینکه دست خداوند با جماعت است، اظهار کرد: اگر اختلافات را کنار بگذاریم و با هم متحد و هم دل بشویم به یقین دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکند؛ بزرگترین آفت امروز انقلاب و نظام اسلامی ما تفرقه است.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم، این جمله پیامبر اکرم(ص) که فرمودند: «اگر در بین امتی اختلاف و تفرقه نهادینه و فراگیر شود، باطل در رأس کار قرار می گیرد» را یک تهدید جدی برای انقلاب بیان کرد و ادامه داد: به یقین هر فردی که از جماعت جدا شود، طعمه شیطان می شود؛ جناح ها و گروه های سیاسی تفرقه را کنار بگذارند و به دنبال جذب حداکثری به سمت انقلاب و دین باشند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال هجمه های فرهنگی است، خاطرنشان کرد: مهمترین ترفند امروز دشمن برای مقابله با نظام اسلامی سمپاشی ناامیدی در بین عموم افراد جامعه است که باید این تهدید را جدی بگیریم.

حجت الاسلام فرحزاد، تزریق امید به جامعه را مهمترین رسالت امروز مسؤولان کشور برشمرد و گفت: به یقین همدلی، اتحاد و انسجام ملی تنها راه مبارزه و مقابله با تهدیدهای امروز دشمن است.

کارشناس برنامه سمت خدا، تقویت باورهای دینی را یکی از مهمترین راهکارهای القای امید به جامعه دانست و ابراز کرد: بالا و پایین های امروز کشور را مردم زیاد تجربه کرده اند و چیز جدیدی نیست؛ مطمئن باشید انقلاب و اسلام زنده است و با همه توان به سمت جلو پیش می رود و این دشمنان اسلام هستند که روز به روز ناتوان تر می شوند تا ان شاءالله به زودی نابود شوند.

وی با اشاره به اینکه ماه ذی القعده از فردا و با میلاد کریمه اهل بیت(س) آغاز می شود، با توصیه به خواندن نماز ویژه این ماه که در روز یکشنبه ها باید خواند شود، اظهار کرد: برای این نماز ثواب زیادی ذکر شده از جمله اینکه رسول گرامی اسلام فرمودند: هر کس این نماز را در یکی از یک شنبه های ماه ذی القعده بخواند، توبه او مقبول و گناهانش آمرزیده می شود، دشمنان او در روز قیامت از او راضی شوند، با ایمان می میرد، دین و ایمانش از او گرفته نمی شود، قبرش گشاده و نورانی شده و توسعه رزق پیدا می کند./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات