۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۷۱۳۸۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

۵۱۳ جلسه دائمی قرآن در خراسان شمالی دایر است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر درمجموع ۵۱۳ جلسه قرآنی دائمی در منازل، مساجد و اماکن متبرکه شهرستان‌های مختلف این استان دایر است.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با فعالان قرآنی استان، از برگزاری ۵۱۳ جلسه دائمی قرآن در خراسان شمالی خبر داد و افزود: در خراسان شمالی ۵۱۳ جلسه قرآن دائمی در منازل و اماکن متبرکه این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات دائمی قرآن کریم موجب تقویت بنیه معنوی محله‌ها می‌شود، افزود: حضور اساتید کارآزموده در این محافل نورانی برای آموزش صحیح کلام الهی در دستور کار قرار دارد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان شمالی اضافه کرد: در طول سال دوره‌های آموزشی در حوزه تربیت و تأمین نیروی متخصص قرآنی شامل تربیت معلم، تجوید، روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم و صوت و لحن در شاخصه‌های فعالیتی سازمان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه ارتباط فعال و پویا با اتحادیه قرآنی موجب رشد و تقویت فعالان قرآنی استان شده است، از برگزاری طرح «من قرآن را دوست دارم» در خراسان شمالی خبر داد و افزود: این طرح شامل حفظ جزء سی قرآن کریم است.

وی گفت: آموزش جزء سی قرآن کریم با عنوان طرح من قرآن را دوست دارم، در مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی خراسان شمالی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: با توجه به ضرورت تمرین و ممارست فراگیران در راستای تثبیت محفوظات، طرح آموزشی حفظ جزء سی قرآن کریم با ۹۲ ساعت ارزش آموزشی شامل ۴۶ ساعت آموزش در قالب ۲۳ جلسه آموزش حضوری و ۴۶ ساعت تمرین و کارورزی غیرحضوری در نظر گرفته شده است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات