۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۷۱۴۳۵
امام جمعه موقت اهواز مطرح کرد؛

اجیر کردن دختران بهائی برای ترویج بی حجابی در جامعه اسلامی

امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن از طریق برخی دختران بهائی و فریب خوردگان تلاش کرد تا ماه گذشته با کشف حجاب در خیابان های تهران اعتقاد به تشیع، اسلام و حجاب و ائمه را در نزد مردم متزلزل کند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، پیش از ظهر امروز در «اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده» به‌ مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز با بیان اینکه دشمن با همه توان و قوا مشغول تبلیغ و ترویج بی حجابی و بی عفتی است، اظهار داشت: حیا و عفت، خودنگهداری و تقوای زن مسلمان، دشمن را به هراس می اندازد که در این باره چادرسیاه و حجاب اسلامی نشانه آن است و همین حجاب و عفت سبب به جود آمدن فرزندانی شد که با جان فشانی امنیت جامعه ما را تضمین کردند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امروز برای بیعت مجدد با شهدا، امام شهدا، انقلاب اسلامی و حفظ عفاف و حجاب جمع شده ایم، افزود: سرمنشأ بعضی مشکلات امروزی جامعه از مسؤولان است از جمله اینکه برخی ها التزام به حجاب را ضروری ندانسته و پرداختن به سایر معضلات اجتماعی را خواستار هستند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی ادامه داد: ریشه بسیاری از ناهنجاری، اعتیاد، فرار از خانه و بزهکاری های اجتماعی در نسل جوان به عفاف و حجاب بازمی گردد و چنین موضوعی آن چنان در قرآن کریم اهمیت دارد که آیه «يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ ذَلِكَ أَدْنَى أَنْ يُعْرَفْنَ فَلَا يُؤْذَيْنَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا» را خطاب به حضرت ختمی مرتبت نازل می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه باید به مسأله حجاب توجه ویژه ای شود، خاطرنشان کرد: مادران و خواهران باید جامعه به ویژه نسل جوان را با عبادت، نماز، حج و سایر آموزه های اسلامی آشنا کنند و در عین حال نیز محرم و نامحرم را با حجاب آشنا سازند.

وی تصریح کرد: دشمن از طریق برخی دختران بهائی و فریب خوردگان تلاش کرد تا ماه گذشته با کشف حجاب در خیابان های تهران اعتقاد به تشیع، اسلام و حجاب و ائمه را در نزد مردم متزلزل کند و موج تبلیغاتی به راه انداخت که در ایران اسلامی روز به روز اعتقاد به حجاب و چادر ضعیف تر می شود.

امام جمعه موقت اهواز گفت: در یک نظرسنجی معتبر مشخص شد که 95 درصد زنان جامعه اسلامی ما معتقد به رعایت حجاب هستند./9456/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات