۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۷۱۴۸۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حضور روحانی در هیأت مذهبی عامل تغذیه فرهنگی این تشکل‌ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر روحانی محور بودن فعالیت‌های هیأت و تشکل‌های مذهبی، گفت: حضور روحانی مبلغ در هیأت مذهبی سبب تغذیه فرهنگی این تشکل‌ها می‌شود.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان هیأت مذهبی استان، اظهار کرد: تغذیه فکری و حمایت و هدایت هیئات مذهبی از اولویت‌های نهاد تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: برای توسعه فرهنگ دینی باید ظرایف زیادی رعایت شود تا فرهنگ دینی در یک برنامه‌ریزی دقیق بسط یابد که در این زمینه نقش تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی بسیار حساس و خطیراست.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی از سوی دشمن و تغییر فرهنگ برای نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب باید هیئت‌های مذهبی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان شمالی تصریح کرد: برای توسعه فرهنگ اسلامی باید مساجد به‌عنوان بزرگ‌ترین پایگاه مردمی و هیئت‌های مذهبی ساماندهی و سازمان‌دهی شوند و تغذیه صحیح فرهنگی با حضور مبلغان اعزامی صورت گیرد.

وی با تأکید بر روحانی محور بودن فعالیت‌های هیئات و تشکل‌های مذهبی، گفت: حضور روحانی مبلغ در هیئات مذهبی سبب تغذیه فرهنگی این تشکل‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار کرد: آموزش و مخاطب شناسی یکی از شیوهای تبلیغ است که پارسال با حضور اساتید علوم و معارف اسلامی از قم کارگاه‌های آموزشی تخصصی در این زمینه در استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال تکریم مسؤولان هیئت‌های مذهبی و فعالان گمنام فرهنگی که جز برای رضای خداوند تلاشی نمی‌کنند در دستور کار نهاد تبلیغات اسلامی قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اعزام مبلغ و مربیان تربیتی در ایام فراغت از تحصیل با محوریت هیئات مذهبی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که می‌تواند جوانان و نوجوانان را به‌سوی مساجد سوق دهد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات