۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۷۱۶۶۱
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرعشی:

بدحجابی تحفه و سوغات رسانه‌های خارجی است

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق بدحجابی را تحفه و سوغات رسانه‌های خارجی دانست و گفت: ماهواره محل فساد است امروز دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای بدحجابی را در جامعه تبلیغ می‌کنند تا بنیاد خانواده‌ها سست و بی بندوباری در جامعه عادی جلوه داده شود.
مرعشی

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین میرجواد مرعشی تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت حجاب و عفاف گفت: رعایت عفاف و حجاب در امنیت روانی خانواده بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: حجاب و عفاف باعث پاکدامنی و هویت بخشیدن به زن است، دروی از نامحرم برای زن و مرد امنیت ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرعشی حفظ حجاب را جهاد با نفس دانست و ابراز کرد: بی حجابی مقدمه بی عفتی است بنابراین بی حجابی و بد حجابی خسارتی جبران ناپذیر به زنان وارد می‌کند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق با بیان اینکه پوشش زنان با چادر کامل‌تر است، اظهار داشت: چادر بهترین حجاب است. خداوند به زنان تاکید دارد که حجاب خود را حفظ کنند و این امر به خاطر حفظ شخصیت و جایگاه خود زن است.

وی با بیان اینکه چادر یادگار حضرت زهرا(س) است، گفت: حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای بانوان به شمار می‌روند از این رو حجاب ایشان باید بسیار مورد توجه بانوان قرار گیرد و به تاسی از ایشان چادر را حجاب خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مرعشی با بیان اینکه اسلام به دوری از محرمات تاکید دارد، عنوان کرد: زن و مرد نامحرم باید خودشان را کنترل کنند و زمانی که در جامعه ظاهر می‌شوند با پوششی صحیح ظاهر شوند زیرا حجاب نشان از شخصیت افراد دارد.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق بدحجابی را تحفه و سوغات رسانه‌های خارجی دانست و گفت: ماهواره محل فساد است امروز دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای بدحجابی را در جامعه تبلیغ می‌کنند تا بنیاد خانواده‌ها سست و بی بندوباری در جامعه عادی جلوه داده شود./813/پ203/ب1

ارسال نظرات