۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۷۱۸۸۱

دیدار صمیمی امام جمعه تبریز با جزامیان آسایشگاه بابا باغی تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در آسایشگاه بابا باغی تبریز؛ دیداری صمیمی و دوستانه با بیماران جزامی بستری در این مرکز داشت.
 آسایشگاه بابا باغی تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بازدید آسایشگاه باباباغی تبریز اظهار داشت: شهرداری، شورای شهر تبریز و اداره کل راه و شهرسازی به صورت اضطراری به جاده دسترسی آسایشگاه باباباغی رسیدگی کنند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که تمامی خدمات شهری و امکانات درمانی باید برای ارتقای سطح رفاهی بیماران بستری در این مرکز متمرکز شود، گفت: آسفالت جاده دسترسی باباباغی مشکلاتی دارد که از شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و اداره کل راه و شهرسازی تقاضا دارم در اسرع وقت به این مسأله رسیدگی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان این‌که خیرین سلامت آدربایجان شرقی فعالیت های بزرگ و چشمگیری داشته اند و امیدواریم به آسایشگاه باباباغی نیز توجه ویژه داشته باشند، افزود: امیدوارم با حل شدن مشکل آسفالت راه دسترسی این مجموعه، خیرین بتوانند به راحتی به این مجموعه رفت و آمد داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: پرستاران و پرسنل این آسایشگاه که بطور مستقیم با بیماران در ارتباط هستند؛ به حق کار خدایی انجام می دهند و اجرشان با حضرت باری تعالی است، حقیقت امر آن است که پرستاری از بیماران این آسایشگاه کاری بسیار سخت است.

گفتنی است، همزمان با هفته تامین اجتماعی و بهزیستی برای دومین بار در طول یکسال گذشته نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در آسایشگاه بابا باغی تبریز؛ دیداری صمیمی و دوستانه با بیماران جزامی بستری در این مرکز داشت و از نزدیک در جریان روند درمان و‌ مشکلات ساکنین این آسایشگاه قرار گرفت./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات