۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۷۱۹۵۶
امام جمعه موقت اصفهان:

دنیای استکبار توانایی مقابله با ایران اسلامی را ندارد

حجت الاسلام رهبر با بیان اینکه ما در حال حاضر مشکل بزرگی در کشور نداریم و دشمنان به دنبال مشکل آفرینی و القای مشکلات به مردم هستند، گفت: امروز ایران برای دنیای استکبار یک مشکل بزرگ شده است که توانایی مقابله با ما را ندارند.
حجت ‌الاسلام محمدتقی رهبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان، صبح امروز، در ادامه سلسله نشست های طرح تقویت مبانی اعتقادی، در جمع خانواده شاهد و ایثارگر استان، با اشاره به اینکه مردم کشور ما چهل سال در برابر تمام تهدیدات دشمن ایستاده اند، گفت: خروج از برجام قطع امید کردن از دشمنان است.

حجت الاسلام رهبر با تأکید بر اینکه ایران ملتی بزرگ است، تصریح کرد: روزه هایی که امروز آمریکا می کشد بدلیل ضربه هایی است که از ایران انقلابی خورده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه امام راحل همواره با اشرافیت مخالف بودند و مسؤولان را از اشرافی گری نهی می کردند، اظهار کرد: ساده زیستی و عاقلانه زندگی کردن می تواند تمام نقشه های شوم دشمنان را بر باد دهد.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر مشکل بزرگی در کشور نداریم و دشمنان به دنبال مشکل آفرینی و القای مشکلات به مردم هستند، خاطرنشان کرد: اکنون جهان ارتباطات است و همگی به خوبی می دانید که آمریکا در جهان منزوی شده است.

حجت الاسلام رهبر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را شعاری دانست که هزاران شهید به پای آن داده شد و مجاهدت ها در راه عملی کردن این شعار صورت گرفت.

وی شهید حججی را نمونه بارز سال ها کار فرهنگی خواند و اظهار کرد: امروز ایران برای دنیای استکبار یک مشکل بزرگ شده است که توانایی مقابله با ما را ندارند.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص معنای انقلابی بودن تشریح کرد: انقلابی بودن یعنی با قاطعیت، صلابت و ایمان پای اهداف و آرمانهای انقلاب ایستادن، اگر کسی تعرض کرد با قدرت دفاع کردن، در مقابل توطئه ‌های دشمن ایستادن، عزت و کرامت داشتن و به زورگویان نه گفتن؛ وای بر ملتی که خودباوری خود را از دست بدهد و احساس حقارت کند.

حجت الاسلام رهبر با مقایسه جمهوری اسلامی با حکومت آل ‌سعود افزود: ملت ایران چهل سال است که مانند کوه استوار در مقابل انواع هجمه ‌ها ایستاده‌اند در حالی ‌که آل ‌سعود هر روز در مقابل آمریکا حقیر و حقیرتر می ‌شوند.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در دنیا بزرگ و با عظمت است، اظهار کرد: متکی به خود باشیم تا دشمن به زانو در آید؛ به یقین ساده‌ زیستی، عاقلانه زندگی کردن و دوری از اشرافیت دشمن را مغلوب می ‌کند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه آمریکا امروز در دنیا منزوی شده است، افزود: برخی فکر می ‌کنند آمریکا بهشت روی زمین است و می ‌تواند برای همه گردن‌ کلفتی کند.

حجت الاسلام رهبر با اشاره به رفتار ایران در موضوع تنگه هرمز تأکید کرد: قدرت ایران بالاست و نباید احساس عجز کنیم.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی دارد فکر جوانان ما را بمباران می ‌کند، تصریح کرد: فیلتر کردن برای همین است چراکه فضای مجازی باید بستری برای نشر آموزه‌ های صحیح باشد.

حجت الاسلام رهبر در پایان تشریح کرد: کشور ما در بهترین شرایط است اگر درست اداره و مدیریت شود، اگر تقسیم امکانات درست باشد، اگر جلوی فساد گرفته شود و اگر قوانین اسلام به ‌درستی اجرا شود./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات