۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۷۱۹۶۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

بازگو کردن دستاوردهای۴۰ ساله، کارآمدی نظام را نشان می دهد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بازگو کردن دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی در نشان دادن کارآمدی نظام اثرگذار بوده و سبب امیدآفرینی در جامعه می شود.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، بر لزوم بازنگری در برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب روتین شده است درحالیکه می طلبد برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب تغییر یافته و متمایز از سالهای گذشته باشد.

وی از مسؤولان دستگاه های عضو ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواست طرح و ایده های نو که از جذابیت بیشتری برخوردارند، ارائه کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه هدف در برگزاری برنامه ها باید ارائه کارنامه چهل ساله انقلاب به مردم باشد، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند باوجود اقدامات قابل توجه، در گزارش عملکرد ضعف داریم که باید برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: ارائه عملکرد نهادها به صورت مستمر و دقیق سبب آگاهی عموم از تلاش های دولتمردان شده و بر اعتماد ملت به دولت و نظام جمهوری اسلامی می افزاید.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام برای مردم و به ویژه جوانان تأکید کرد و اظهار داشت: از آنجایی که نسل سوم و چهارم انقلاب از اوضاع خفگان و دشوار پیش از انقلاب اطلاع کافی ندارند، تشریح وضعیت قبل از انقلاب و بازگو کردن دستاوردهای چهل ساله نظام اسلامی در نشان دادن کارآمد نظام اثرگذار بوده و باعث امیدآفرینی در جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به حساسیت چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی که دشمن با ایجاد تحریم و بحران اقتصادی به عنوان ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است، لازم است جشن چهل سالگی انقلاب مقتدرانه و با صلابت هرچه بیشتر برگزار شود تا دشمنان نظام مایوس و مردم نیز امیدوارتر شوند.

وی خواستار پیگیری جدی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از سوی مسوولان شد و اذعان کرد: نباید نگاه صرف اداری به این موضوع داشت باید به عنوان وظیفه انقلابی، ملی و دینی به آن نگریست چراکه پای حیثیت نظام و انقلاب درمیان است.

محسن شکرنیا، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: تا کنون بیش از 320 عنوان برنامه از سوی 10 نهاد برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دبیرخانه ستاد ارسال شده است.

وی از دستگاه های اجرایی خواست اهداف و زمانبندی برنامه های ارائه شده را مشخص کنند تا با برنامه ریزی مناسب و اجرای آنها، ستاد در طول سال فعال باشد.

شکرنیا در پایان خاطرنشان کرد: حکم شورای شهرستانها و همچنین سرگروه های تخصصی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده شده است که بزودی صادر می شود.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود جهت برگزاری هرچه باشکوهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند که بهره گیری  از فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله نهادها، تأکید بر امنیت استان و فراهم کردن جذب سرمایه گذاران، برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی بین المللی، حفظ وحدت ملی و صرفه جویی در بیت المال از جمله آنهاست./936/پ203/ب1

ارسال نظرات