۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۷۲۰۰۴
با حضور اساتید برتر کشوری صورت می گیرد؛

برگزاری دوره اختبار و تثبیت ویژه ۱۴۰ داوطلب ورود به حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام احمدی به برگزاری دوره اختبار و تثبیت در این استان از امروز خبر داد و گفت: این دوره به مدت یک ماه در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد با حضور ۱۴۰ داوطلب برگزار می شود.
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از آمادگی کامل این استان برای آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه خبر داد و گفت: همه تمهیدات لازم برای پذیرش طلاب جدیدالورود در 9 مدرسه علمیه برادران استان دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه 300 داوطلب ورود به حوزه های علمیه برادران این استان موفق به گذراندن آزمون کتبی شدند، افزود: پس از انجام مصاحبه های علمی و اخلاقی 140 نفر از داوطلبان ورود به حوزه های علمیه برادران این استان موفق به کسب نمره حد نصاب شدند که ان شاءالله با شرکت در دوره اختبار و تثبیت، همزمان با سال تحصیلی جدید پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام احمدی به برگزاری دوره اختبار و تثبیت در این استان از امروز خبر داد و اظهار کرد: این دوره به مدت یک ماه در مدرسه علمیه امامیه شهرکرد با حضور 140 داوطلب برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 8 روز نخست دوره با محوریت امور تهذیبی به صورت منسجم و با حضور همه داوطلبان به میزبانی مدرسه علمیه امامیه برگزار می شود، تصریح کرد: ادامه این دوره با محوریت امور آموزشی و به میزبانی مدارس علمیه برادران استان برگزار می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به حضور اساتید برتر کشوری در دوره تهذیبی اختبار و تثبیت امسال این استان، خاطرنشان کرد: در این دوره از حضور اساتیدی همچون حجج الاسلام والمسلمین حسینی قمی، خسروپناه، رفیعی و حضرت آیت الله میرباقری بهره مند خواهیم شد.

وی با تأکید بر اینکه در دوره های اختبار و تثبیت ابعاد مختلف استعداد سنجی، تربیتی، رفتاری و خانوادگی طلاب جدیدالورود مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار کرد: طلابی كه برای نخستین بار در اين دوره شركت می كنند خود را برای ورود به حوزه های علميه و ادامه تحصيل در اين فضا مهيا و آماده می كنند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در این دوره متقاضیان ورود به حوزه افزون بر حضور در برنامه های تربیتی از قبیل حلقه های معرفت، از برنامه های جانبی چون ورزش و دروس اخلاق هم بهره می شوند، گفت: شرکت کنندگان در این دوره پس از سپری کردن مباحث آموزشی و تهذیبی در صورت کسب امتیازات لازم از مهرماه دوره رسمی حوزه علمیه را آغاز می کنند./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات