۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۷۲۰۴۷
شاهوردی خبر داد؛

برپایی نمایشگاه تصویری حجاب و عفاف در مدرسه علمیه خواهران الشتر

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برپایی نمایشگاه تصویری حجاب و عفاف در مدرسه علمیه خواهران الشتر خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا پایان دهه کرامت فعالیت دارد.
حجاب

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت دهه کرامت گفت: این ایام فرصتی مناسب برای تقویت ارزش ها و بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی در این راستا است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برگزاری گفتمان های دینی در این شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان دهه کرامت این گفتمان ها با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می شوند.

وی محوریت برگزاری گفتمان های دینی را حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود: هدف از برگزای این گفتمان ها ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت و تبیین ارزش ها در جامعه است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خاطرنشان کرد: در ایام کرامت همواره جلسات پرسش و پاسخ ویژه طلاب و اساتید در این مدرسه علمیه در حال برگزاری است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه تصویری حجاب و عفاف در مدرسه علمیه خواهران الشتر یادآور شد: در این نمایشگاه کلیپ های معرفتی بصیرتی با محوریت حجاب و دشمن شناسی و توطئه دشمنان در مورد حجاب پخش می شود.

شاهوردی هدف از برگزاری این برنامه ها را تقویت فرهنگ حجاب و عفاف و نهادینه سازی این مهم بین بانوان جامعه اسلامی و مقابله با توطئه های فرهنگی عنوان کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر با بیان اینکه حجاب و عفاف لازمه حفظ و ارتقای سلامت روحی و روانی جامعه است، خاطرنشان کرد: تبیین و نهادینه سازی این ارزش به عنوان یک اصل موجب خنثی سازی توطئهای دشمن در عرصه فرهنگی و مقابله با ضدارزش ها می شود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات