۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۷۲۱۰۷
هفته آینده؛

دوره تثبیت برای طلاب ورودی جدید دارالعلم آیت الله بهبهانی برگزار می شود

معاون آموزش مدرسه علمیه ­دارالعلم آیت الله بهبهانی با اشاره به پذیرش۱۴ طلبه، گفت: طلاب پذیرش شده دوره اختبار و تثبیت را از هفته آینده آغاز خواهند کرد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام یزدانپرست، معاون آموزش مدرسه علمیه ­دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برگزاری دوره تابستانه ارتقای تحصیلی اشاره کرد و گفت: طلابی که خواستار ارتقای درسی در پایه های بالاتر تحصیلی هستند این امکان به آنها داده شد تا از طریق شرکت در دوره ارتقای تحصیلی تابستانه موفق به تحصیل شوند.

معاون آموزش مدرسه علمیه ­دارالعلم آیت الله بهبهانی با بیان اینکه دوره تابستانه ویژه طلاب ممتاز و براساس آئین نامه ابلاغی انجام می شود، اظهار داشت: در رابطه با پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید باید گفت که تاکنون 14 طلبه پذیرش کردیم البته پذیرش مدرسه تحت نظر قم صورت می گیرد.

این مقام مسؤول عنوان داشت: طلاب پذیرش شده دوره اختبار و تثبیت را از هفته آینده آغاز خواهند کرد و تمهیدات لازمه را برای برگزاری بهتر دوره در نظر گرفته ایم.

حجت الاسلام یزدانپرست در رابطه با برنامه های پیشین یادآور شد که مراسم تجلیل و تقدیر از 24 طلبه نخبه برتر پایه های تحصیلی، در سال گذشته با حضور آیت الله موسوی جزایری و مدیر حوزه علمیه خوزستان و خانواده های طلاب برگزار شد.

وی با بیان اینکه ­دارالعلم آیت الله بهبهانی بیش از 140 طلبه در هشت پایه تحصیلی دارد، تصریح کرد: طلاب در سطوح یک، دو و سه به تحصیل اشتغال دارند و هر سطح با تدریس اساتید سطوح عالی حوزه انجام می شود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات