۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۷۲۱۳۷
حجت الاسلام جعفرپور:

دهه کرامت فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه است

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه دهه کرامت به یک جریان فرهنگی و دینی در جامعه تبدیل شده است، گفت: این ایام فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه است.
دهه کرامت

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مراسم جشن ‌های دهه کرامت در شهرستان بروجرد به ‌صورت مردمی تحت نظر این اداره برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و نرم دشمن که دختران و مردان جامعه را هدف قرار می‌دهد، از اهداف برگزاری این جشن‌ها تبیین نقش دختران در جامعه و سخنرانی پیرامون موضوع عفاف و حجاب است.

حجت الاسلام جعفرپور ادامه داد: در برنامه‌های امسال سعی شده است تا در حد توان برنامه را به‌ صورت شهرستانی برگزار کنیم تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت ‌ها و استعدادهای بومی شهرستان بروجرد در برگزاری برنامه های دهه کرامت استفاده می شود، عنوان داشت: بهره مندی از ظرفیت ها فرصتی مناسب برای تقویت و تحکیم بخشی به باورهای دینی در جامعه است.

حجت‌الاسلام جعفرپور با بیان اینکه دهه کرامت بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه است، گفت: با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های تبلیغی باید تلاش شود که نسل جوان از برکات این دهه مبارک بهره‌ مند شود.

وی در ادامه عنوان کرد: این دهه که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با ولادت حضرت امام رضا(ع) به پایان می رسد به یک جریان فرهنگی و دینی در کشور تبدیل ‌شده است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: تشریح مسائل اعتقادی، پاسخ به مسائل شرعی، برگزاری مراسم جشن و مولودی ‌خوانی، برگزاری گفتمان‌های دینی، آذین ‌بندی معابر، مساجد و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری مبلغان اعزامی در ایام دهه کرامت در بروجرد در حال برگزاری است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات