۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۷۲۳۴۲
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

نهضت عاشورا الگویی جهانی است

نماینده ولی فقیه در لرستان نهضت عاشورا را الگویی جهانی خواند و گفت: حضور مبلغان در پیاده روی اربعین که کنگره عظیم و پدیده ای بی نظیر در تاریخ انقلاب است، برای هدایتگری صحیح و مقابله با انحرافات باید مدیریت شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی ‌فقیه در لرستان، ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: زیارت امام حسین(ع) در اربعین کار معنوی و تأثیرگذار غیرقابل توصیف است.

وی با بیان اینکه اربعین از پدیده‌های بی ‌نظیر تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، عنوان داشت: از حرکت اربعین به‌ دنبال ایجاد اتحاد و امت اسلامی بر محور ولایت و بر اساس حدیث ثقلین هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان فرهنگ اهل‌بیت(ع) را فرهنگ نجات ‌بخش عنوان کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در پیاده روی اربعین مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه سرانجام امت اسلامی باید زیر چتر اهل‌بیت(ع) قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: نهضت عاشورا الگویی جهانی است و این الگو باید برای همه بشریت الگو معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به فعالیت و وظایف ستاد کمیته اربعین اشاره و عنوان کرد: این کمیته باید زمینه ساز حضور آحاد مردم به ویژه نسل جوان همراه با معنویت در پیاده روی اربعین باشد.

وی در ادامه هدایت صحیح و با برنامه مردم از مبدأ تا مقصد را دیگر وظیفه کمیته ستاد اربعین عنوان کرد و گفت: هدایت‌گری فلسفه زنده ماندن امام معصوم است و با هدایت گری به موقع و صحیح و دیده بانی باید جلوی انحرافات گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اعزام مبلغ به پیاده روی اربعین را دیگر وظیفه ستاد اربعین خواند و اظهار داشت: با توجه به وجود خرافات و انحرافات باید مبلغان از مبدأ تا مقصد در این مراسم حضوری فعال داشته باشند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات