۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۵۷۲۳۵۹
حجت الاسلام شریف تبار:

وحدت مهمترین هدف کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین است

معاون امور استان‌های کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین کشور وحدت رویه را مهمترین هدف کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین عنوان کرد و گفت: برای مشارکت حداکثری مردم در همایش پیاده روی اربعین مشارکت دستگاه های فرهنگی ضروری است.
پیاده روی اربعین حسینی در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد مهدی شریف ‌تبار، معاون امور استان‌های کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین کشور، ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مشارکت دستگاه های فرهنگی در برگزاری همایش عظیم پیاده روی اربعین ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت اعزام و حضور مبلغان در مراسم پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: آموزش و اعزام مبلغان از مبدأ تا مقصد در ایام اربعین، تشکیل شورای تبلیغ، کارگروه بانوان و یاوران معنوی اربعین از فعالیت‌های مهم شورای فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین است.

حجت الاسلام شریف تبار بیان داشت: امسال فایل محتواهای مباحث اربعین در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد و در تولید محتوا تمام محتواها با آرم کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین خواهد بود.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین در وزارت کشور و کمیته فرهنگی و آموزشی سیاست ‌گذاری‌ها را از امور بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب دریافت می‌کند، افزود: مسؤولیت این کمیته به بعثه مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام شریف تبار عنوان داشت: بعثه مقام معظم رهبری در طول سال در عراق حضور دارد و فعالیت‌های فرهنگی سپاه در این کمیته تا قبل از مرز است.

وی در ادامه به وظایف و سیاست های کمیته فرهنگی ستاد اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: رعایت سنت‌ها و ارزش‌های مردم عراق، مدیریت انتظارات و مردم‌ محوری، تقویت مرجعیت عراق، تقویت حاکمیت عراق، عنایت و توجه به میزبانی مردم عراق از جمله این سیاست ها است.

معاون امور استان‌های کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین کشور با اشاره به اینکه در مراسم اربعین ۸۵ تا ۹۰ درصد پذیرایی‌ها از سوی مردم عراق صورت می‌گیرد، یادآور شد: مهم ترین هدف ما در این ستاد وحدت و هماهنگی است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات